کمد لباس یکی از کاربردی ترین لوازم خانگی محسوب می شود که هر خانه بایستی این محصول را داشته باشد. داشتن یک کمد جادار برای خیلی از افراد حائز اهمیت است. از گذشته تا کنون می توانید کاربرد کمدهای لباس را در منازل مشاهده نمائید. همانطور که از نامش پیداست، علت استقبال از فروش کمد لباس، نظم بخشیدن به پوشاک شخصی می باشد. در اختیار داشتن یک کمد لباس جادار و شیک در هر خانه ای ضرورت دارد. با استفاده از این محصول می توانید نظم خاصی به فضای دکوراسیون ببخشید. فروشگاه بهسازان چوب در لیست محصولات خانگی توانسته موفق به عرضۀ انواع کمد لباس دیواری در طرح های متنوع و شیک گردد.

عوامل تأثیرگذار در انتخاب و خرید کمد لباس

بدین ترتیب می توانید متناسب با فضای اتاق، بهترین کمد لباس را متناسب با وسایل شخصی که دارید تهیه نمائید. همانطور که می دانید پیش از خرید کمد لباس، توصیه می کنیم یک سری نکات مهم را در نظر بگیرد که به شما کمک می کند، محصولی با کیفیت خریداری نمائید. ظاهر خارجی کمد لباس، طراحی داخلی، سایز کمد، جنس و سبک طراحی درب کمد، عملکرد کمد و قیمت از جمله موارد مهم و اساسی به شمار می روند که تأثیر مستقیم بر روی انتخاب و خرید کمدهای لباس دارد. خرید صندلی راک را از سایت با قیمت ارزان انجام دهید.

اگر علاقه به بازسازی اتاق خواب خود هستید، می توانید متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، از میان مدل های متنوع کمد لباس دیواری درب لولایی و درب ریلی، محصول مورد پسند خود را سفارش دهید. قطعاً پارامترهایی که در پاراگراف پیشین بدان اشاره نمودیم بر روی قیمت کمد لباس تأثیرگذار می باشد و بدین ترتیب می توانید با در نظر گرفتن حجم لباس ها و اکسسوری ها اقدام به خرید کمد لباس درب ریلی نمائید چون نیاز نیست فضایی را برای باز کردن درب های کمد در نظر بگیرید. هم اکنون از طریق فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب می توانید مدل های شیک و مدرن کمد لباس را سفارش دهید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 330
نمایش همه
علاقه مندی ها ()