کاغذ دیواری کودکان یکی از سبک های جذاب در طراحی و چاپ محصولات دیوارپوش به شمار می رود. به طور کلی انتخاب و خرید کاغذ دیواری کودکان بسیار جذاب و هیجان انگیز می باشد و عموم والدین متناسب با جنسیت فرزندان خود تلاش می کنند دیزاین دکوراسیون داخلی اتاق را انجام دهند. امروزه کاغذ دیواری کودکان را در طرح های ساده و یا سه بعدی می توانید سفارش دهید و خوشبختانه در طرح های متنوع و شیک قادر به تهیۀ این محصول دیوارپوش خواهید بود. فروشگاه دیوار دکور بیش از یک دهه است که در حوزۀ تهیه و توزیع انواع محصولات دیوارپوش اعم از کاغذ دیواری سه بعدی کودکان و دیگر طرح های رایج فعالیت می کند.

فروش انواع کاغذ دیواری کودکان

با توجه به اینکه طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کودکان بسیار حساس می باشد، می بایست در انتخاب و خرید کاغذ دیواری کودکان به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید. نکاتی که مرتبط به کیفیت جنس کاغذ دیوای می شود. در واقع این گونه محصولات دیوارپوش باید ضد حساسیت زا بوده، قابل شستشو و دوام بالایی داشته باشند. هم اکنون متناسب با فضای دکوراسیون اتاق فرزندان پسر و دختر به سهولت می توانید کاغذ دیواری کودکان را در طرح های زیبا و شگفت انگیز انتخاب نمائید.

در طرح های گوناگون فارغ از جنسیت می توانید بهترین کاغذ دیواری کودکان طرح سه بعدی را با خیال راحت انتخاب و خریداری نمائید. فاکتور مهم و قابل تأمل که در این زمینه وجود دارد، در نظر گرفتن علایق فرزندانی است که درک کافی از محیط پیرامون خود را دارند و می توانند در انتخاب طرح تصاویر کاغذ دیواری اتاق خود مشارکت داشته باشند. بدین ترتیب می توانید همراه با فرزندان خود به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نموده و پس از مشاهدۀ طرح های متنوع کاغذ دیواری کودکان، محصول مورد پسند خود را سفارش دهید.

   فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 277
نمایش همه
علاقه مندی ها ()