تابلو کنواس سبک متفاوتی از تابلوهای دکوراتیو محسوب می شود. امروز در این مقاله قصد داریم به ویژگی های تابلو کنواس بپردازیم و اینکه چرا از فروش تابلو کنواس استقبال گسترده می شود. کنواس نوعی پارچه است که در ساخت بوم های نقاشی به وفور به کار برده می شوند. از ویژگی های شاخص پارچه کنواس می توان به دوام و استحکام بالای آن اشاره نمود و به همین دلیل شاهد به کارگیری آن در حوزۀ ساخت  تابلو کنواس  می باشیم. فروشگاه دیوار دکور به منظور افزایش تنوع محصولات فروشگاه، انواع تابلو کنواس را در طرح های شیک امروزی عرضه می کنند.

خرید تابلو کنواس مدرن

قطعاً به اهمیت متریالی که در ساخت محصولات هنری به کار برده می شوند، آگاه هستید. در نتیجه یک اثر هنری با توجه به کیفیت متریال و طرحی که دارند، مورد استقبال قرار گرفته می شوند. پارچه کنواس دارای بافت ساده همچون کتان می باشد و جهت ساخت آثار هنری بزرگ بیشتر مشاهده می شود. تابلو کنواس مقاومت بالایی در برابر رطوبت، تابش مستقیم نور خورشید و پارگی دارد. دلیل محبوبیت به کارگیری پارچه کنواس در طراحی و ساخت تابلو دکوراتیو، ابعاد بزرگ آن می باشد. ضمن آنکه دارای قابلیت رول شدن هستند و حمل و نقل تابلو کنواس بسیار راحت می باشد.

قیمت  تابلو دکوراتیو به ابعاد و جنس آن بستگی دارد و بدین ترتیب می توانید متناسب با فضایی که در اختیار دارید، مناسب ترین تابلو را انتخاب و خریداری نمائید. اگر در پی خرید تابلو کنواس ارزان هستید، می توانید با مراجعه به فروشگاه های معتبر عرضۀ محصولات دکوراسیون داخلی همچون فروشگاه اینترنتی دیوار دکور تهیه نمائید.

  فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 397
نمایش همه
علاقه مندی ها ()