آینه کنسول به عنوان یکی از تجهیزات اصلی در طراحی دکوراسیون داخلی به شمار می رود و خیلی از افراد متناسب با فضایی که در اختیار دارند، می توانند آن را تهیه نمایند. بدیهی است که قرار دادن آینه و میز کنسول در فضای دکوراسیون، می تواند تغییرات قابل توجهی بوجود آورند. با توجه میزان فضای خالی که در قسمت های مختلف دکوراسیون سالن پذیرایی، راهرو و اتاق ها دارند می توانند  آینه کنسول مدرن و یا کلاسیک خریداری نمایند. بدون شک با مراجعه به فروشگاه بهسازان چوب از میان محصولات موجود در فروشگاه، مناسب ترین آینه کنسول را تهیه نمائید.

خرید آینه کنسول سلطنتی

نکات فراوانی در خصوص انتخاب و خرید آینه کنسول وجود دارد که با در نظر گرفتن آنها می توانید جلوه ای متفاوت و زیبا در فضای دکوراسیون بوجود آورید. هم اکنون می توانید جهت قرار دادن شمعدانی ها و دیگر وسایل تزئینی و گران بها از مزایای میز کنسول استفاده نمائید. ضمن آنکه با نصب آینه کنسول در بخشی از اتاق نشیمن، می توانید پیش از خروج از منزل، خود را آراسته نمائید.

هم اکنون آینه کنسول کلاسیک با طرح سلطنتی و منبت کاری شده را می توانید متناسب با فضای دکوراسیون قدیمی و یا کلاسیک خریداری نمائید. به کارگیری میز و آینه کنسول مدرن با طرح های شیک برای شما فراهم می باشد که می توانید از زیبایی آنها جهت تغییر در فضای دکوراسیون بهره گردید. فروش آینه کنسول در طرح های مختلف باعث گردیده تا افراد راحت تر بتوانند کالای مورد پسند خود را با ویژگی های مناسب و قابل قبول خریداری نمایند.

قیمت خرید کتابخانه چوبی و آینه کنسول به عواملی همچون ابعاد، جنس، طرح و کیفیت آن وابسته می باشد. در نتیجه امکان خرید آینه کنسول ارزان برای عموم افراد فراهم می باشد. جهت مشاهدۀ مدل های جدید میز و آینه کنسول می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نموده و از میان محصولات موجود، طرح مورد پسند خود را خریداری نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 384
نمایش همه
علاقه مندی ها ()