تاب ریلکسی همانطور که از عنوانش مشخص است، همانند تاب های معمولی که در دوران کودکی از آنها استفاده می نمودیم، طراحی شده اند. این محصول از جمله صندلی های راحتی به شمار می رود که شامل تنوع طرح و رنگبندی هستند. بدین ترتیب متناسب با فضای دکوراسیون منزل و فضای خالی که در اختیار دارید، اقدام به خرید  تاب ریلکسی نمائید. قطعاً افرادی که دارای بالکن در ابعاد بزرگ و یا حیاط هستند، می توانند از مزایای تاب ریلکسی برای ایجاد فضایی فرح بخش برای اعضای خانواده و دوستان فراهم بهره مند گردید. فروشگاه بهسازان چوب به منظور پاسخگویی به سفارشات مشتریان توانسته اند در لیست محصولات خانگی، موفق به عرضۀ انواع تاب ریلکسی در طرح های متنوع شیک و مدرن گردند.

خرید تاب ریلکسی مدرن ارزان

امروزه تنوع مدل های تاب ریلکسی را می توانید از نظر جنس و چند نفره بودن در دسته بندی های متفاوت در سطح بازار خریداری نمائید. تاب ریلکسی تک نفره، دو نفره و چند نفره از جمله انواع تاب ریلکسی است که در طرح های متنوع می توانید با قیمت مناسب خریداری نمائید. تاب های ریلکسی در طرح های پرتابل و قابل نصب ساخته می شوند و بدین ترتیب متناسب با موقعیت های مختلف می توانید مناسب ترین محصول مورد پسند خود را خریداری نمائید.

با خرید تاب ریلکسی مناسب می توانید بعد از داشتن یک روز کاری سخت، لحظات آرامش بخشی را برای خود فراهم آورید. در واقع استراحت کردن بر روی تاب به افراد حس خوشایندی می دهد که باعث تسکین روحیۀ آنها می شود. امروزه خیلی از افراد مشتاق  خرید صندلی راک و صندلی راحتی در طرح های متنوع هستند که بتوانند جلوه ای در فضای دکوراسیون فراهم آورند که متفاوت از دیگر قسمت ها باشد. جهت مشاهدۀ مدل های جدید و لیست قیمت تاب ریلکسی می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 420
نمایش همه
علاقه مندی ها ()