کمد لباس یکی از رایج ترین لوازم خانگی است که اتاق خواب بدون آن تعریف نمی شود. در واقع  کمد لباس وسیلۀ مناسبی برای نظم بخشیدن به وسایل شخصی همچون پوشاک، اکسسوری ها و زیورآلات می باشد. بدون شک می توانید متناسب با حجم پوشاک و فضای خالی که در اتاق خواب خود در اختیار دارید، مناسب ترین کمد لباس را تهیه نمائید. نکتۀ مهم و کلیدی که هم اکنون شاهد فروش کمد لباس می باشیم، تنوع سبک طراحی این محصول چوبی می باشیم که توانسته انتخاب را برای افراد راحت تر نماید. فروشگاه بهسازان چوب به عنوان یکی از مراکز توزیع کنندۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی، توانسته اند موفق به فروش کمد لباس دیواری درب لولایی و درب ریلی گردند.

خرید کمد لباس چوبی با دوام

بدین ترتیب شما با در نظر گرفتن تمام جوانب، به راحتی قادر به انتخاب و خرید کمد لباس چوبی خواهید بود. خوشبختانه تولید کنندگان لوازم خانگی توانسته اند متناسب با طراحی دکوراسیون های مختلف موفق به ساخت انواع کمد لباس مدرن و کلاسیک شوند. در نتیجه شما به سادگی می توانید انتخاب مناسب تری داشته باشید و متناسب با فضای خالی موجود در اتاق شخصی خود، کمد لباس با گنجایش بیشتری را تهیه نمائید.

یکی از ویژگی های شاخصی که کمد لباس دیواری درب ریلی دارد، می توان به کم جا بودن آن اشاره نمود. در واقع دیگر نیاز نیست نگران در نظر گرفتن فضایی که هنگام باز و بسته کردن درب کمد لباس ممکن است اشغال کند، باشید. در نتیجه این نوع کمد لباس را برای افرادی که اتاق های کوچک دارند، توصیه می کنیم. هم اکنون متناسب با رنگبندی تجهیزات دکوراسیون داخلی اتاق، به سهولت می توانید کمد لباس مدرن با رنگبندی های مختلف تهیه نمائید. جهت خرید انواع کمد لباس ارزان و با کیفیت می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب اقدام نمائید. این مجموعه توانسته شرایط مناسبی برای سفارش اینترنتی خرید کتابخانه چوبی و سایر محصولات را برای مشتریان در تهران و شهرستان ها فراهم نمایند.

 

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 321
نمایش همه
علاقه مندی ها ()