همواره رشد فناوری باعث گردیده شاهد تحولات اساسی در تجهیزات دکوراسیون داخلی باشیم. در نتیجۀ این اتفاقات شاهد طراحی و چاپ پوستر دیواری در طرح های متنوع به صورت آماده و یا سفارشی هستیم. در واقع این محصول به عنوان دیوارپوش همانند کاغذ دیواری قابلیت استفاده در تمامی ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و غیره را دارند. اگر به دنبال تزئین دکوراسیون منزل به بهترین شکل ممکن و به صورت لوکس و مجلل هستید، به سهولت با صرف کمترین هزینه می توانید با خرید  پوستر دیواری در طرح های متنوع، این فضای خاص و فوق العاده جذاب را بوجود آورید. فروشگاه دیوار دکور نیز با هدف برآورده نمودن نیاز مشتریان، در زمینۀ تأمین و فروش محصولات دیوارپوش و دیگر تجهیزات دکوراسیون داخلی سرمایه گذاری نموده است.

خرید پوستر دیواری در ابعاد متفاوت

خوشبختانه شرایط برای ایجاد تحولات کوچک و کلی با استفاده از پوستر دیواری سه بعدی در طرح های لوکس برای شما فراهم می باشد. هم اکنون پوستر دیواری به دلیل داشتن تصاویر زیبای خیره کننده و جذاب در طراحی دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی، اتاق خواب و دیگر قسمت های منزل مورد استفاده قرار گرفته می شود. شما متناسب با سلیقۀ شخصی و قدرت خرید، می توانید نسبت به طرح و کیفیت پوستر دیواری تصمیم نهایی خود را بگیرید.

نکات مهمی که در رابطه با خرید پوستر دیواری بایستی از سوی خریدار در نظر گرفته شود، موارد مهم و اساسی همچون سایز، قابل شستشو بودن، کیفیت و استحکام بالا در کنار هارمونی رنگ و تصاویر با دیگر اجزای دکوراسیون داخلی می باشند. در واقع هم اکنون به راحتی می توانید متناسب با موضوعات مختلف، انواع پوستر دیواری شیک و مجلل مدرن و کلاسیک را در ابعاد متفاوت انتخاب و خریداری نمائید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور، با مشاهدۀ مدل های متنوع پوستر دیواری، راحت تر می توانید مقایسۀ محصولات و در انتها انتخاب و خرید خود را نهایی نمائید.

  فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 371
نمایش همه
علاقه مندی ها ()