کاغذ دیواری لاکچری بر خلاف تصور برخی از افراد که می انگارند با قیمت گران خریداری می شود ولی این محصول دیوارپوش را می توان با صرف حداقل هزینه تهیه نمود. شما هم بر این نظر می باشید که نصب کاغذ دیواری می تواند تأثیر بسزایی بر روی دکوراسیون داخلی ساختمان داشته باشد. به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی تلاش می کنند با خرید کاغذ دیواری لاکچری بتوانند محیط را لوکس و مجلل تزئین نمایند. فروشگاه دیوار دکور در لیست محصولات خود، انواع کاغذ دیواری لاکچری ارزان قیمت و همچنین گران عرضه می نمایند.

خرید کاغذ دیواری لاکچری ضد آب

به طور کلی می توان گفت : کاغذ دیواری یکی از گزینه های اصلی در آیتم های بازسازی ساختمان به شمار می رود که افراد هنگام نوسازی محل سکونت و یا کسب و کار خود در نظر می گیرند. بهتره که پیش از اقدام به خرید کاغذ دیواری لاکچری، آشنایی اولیه نسبت به جنس آنها داشته باشید. کاغذ دیواری PVC با قیمت ارزان تهیه می شود که می توان به عنوان کاغذ دیواری لوکس و مجلل در فضای دکوراسیون از آنها استفاده نمود. خرید کاغذ دیواری کلاسیک را از سایت با قیمت ارزان انجام دهید. 

متناسب با فضای دکوراسیون می توانید به بهترین شکل ممکن از زیبایی و تنوع طرح کاغذهای دیواری استفاده نمائید. نصب کاغذ دیواری لاکچری سه بعدی جلوه ای خاص به فضای دکوراسیون می بخشد و به همین دلیل اکثر افراد، سبک های جدید طراحی کاغذهای دیواری را می پسند که بتوانند تغییرات چشمگیر در گوشه و کار دکوراسیون بوجود آورند.

اگر به دنبال خرید کاغذ دیواری لاکچری ارزان هستید، توصیه می کنیم در ابتدا نگاهی به مشخصات فنی محصول داشته باشید. ضد لک بودن، ضد آب بودن، داشتن استحکام بالا، تنوع سایز، ثبات چاپ و تنوع طرح از جمله مواردی هستند که پیش از خرید محصولات دیوارپوش کاغذ دیواری بایستی در نظر بگیرید. جهت سفارش کاغذ دیواری لاکچری می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید.

   فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 340
نمایش همه
علاقه مندی ها ()