همانطور که می دانید هر کالایی دارای یک سری مزایا و معایب می باشد و پس از بررسی آنها، نسبت به خرید آن تصمیم می گیرند. در خصوص خرید کاغذ دیواری نیز افراد با در نظر گرفتن ویژگی و موارد کاربردی که می توانند داشته باشند، تصمیم گیری می کنند. کاغذ دیواری از اولین دیوارپوش هایی است که در ابتدا نشانه های آن در چین باستان مشاهده می شود که به طرق مختلف توانستند آن را اختراع نمایند. به عبارتی طرح اولیه کاغذ دیواری از چسباندن کاغذ کیسه های برنج در چین الهام گرفته شد که با گذشت زمان توسط اروپایی ها، فناوری چاپ کاغذ دیواری متحول و توسعه پیدا کرد. بدین ترتیب فروش کاغذ دیواری در سطح بین المللی مورد استقبال و گسترش پیدا کرد.

خصوصیات کاغذ دیواری جدید

در حال حاضر فروشگاه دیوار دکور در لیست محصولات، انواع کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک را در طرح های شیک امروزی و با کیفیت مرغوب عرضه می کنند. بدین ترتیب افرادی که علاقه مند به طراحی دکوراسیون منزل و یا محیط کار با استفاده از کاغذ دیواری هستند، می توانند بدون محدودیت زمانی، پس از بررسی محصولات موجود در فروشگاه، نسبت به خرید کاغذ دیواری ضد آب و قابل شستشو تصمیم گیری نهایی خود را انجام دهند.

در گذشته کاغذ دیواری ها عمر زیادی نداشتند و این مسئله باعث می گردید تا افراد زود به زود به دنبال تعویض آن باشند ولی امروزه افراد با خرید کاغذ دیواری pvc، دیگر نگران تمیز کردن دیوارپوش نخواهند بود. علاوه بر آنکه از عمر بالایی برخوردار خواهد بود و به نوعی نیاز به نگهداری و مراقبت بیش از اندازه ندارد. در واقع نسل جدید کاغذ دیواری به دلیل داشتن روکش از جنس پی وی سی نسبت به پارگی دارای مقاومت بالایی می باشند. بدین ترتیب در صورت تمایل به خرید پوستر دیواری پتینه و کاغذ دیواری با جنس مرغوب می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نموده و سفارش خود را به صورت تضمینی ثبت نمائید.

    فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 416
نمایش همه
علاقه مندی ها ()