آینه کنسول از جمله محصولات خانگی است که در طراحی دکوراسیون داخلی به کار برده می شود. آینه کنسول از پرفروش ترین لوازم تزئینی و دکوری است که خیلی از افراد جهت تزئین دکوراسیون قسمت های مختلف سالن پذیرایی، اتاق میهمان و راهرو خریداری می کنند. به طور کلی استفاده از آن به محیط حال و هوای خاصی می بخشد و به نوعی می توان فضا را صمیمانه و گرم دیزاین نمود. فروشگاه بهسازان چوب از عرضه کنندگان محصولات خانگی به شمار می روند که توانسته اند انواع میز و آینه کنسول را در لیست محصولات خود در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

آینه کنسول سلطنتی و آینه کنسول مدرن از دسته بندی های اصلی محصولات خانگی دکوراتیو به شمار می روند که می توان آنها را در طرح های متنوع با متریال چوبی و فلزی خریداری نمود. به سهولت می توانید متناسب با دکوراسیون های مختلف، یک آینه کنسول شیک، مجلل و در عین حال ارزان خریداری نمود. عمدتاً آینه کنسول را پس از خرید مبلمان انجام می دهند. بنابراین راحت تر می توانند متناسب با فضایی که در اختیار دارند، میز و آینه کنسول چوبی مناسب خریداری نمایند.

فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید آینه کنسول، ابعاد و طرح آن می باشد که همخوانی لازم با دیگر اجزای موجود در دکوراسیون داشته باشند. به طور کلی با استفاده از میز و آینه کنسول می توان تغییرات قابل توجهی در فضای دکوراسیون بوجود آورید که بسیار چشمگیر باشد. امروزه متناسب با سبک های متفاوت طراحی دکوراسیون داخلی، قادر به خرید آینه کنسول ارزان در طرح های متنوع می باشید.

با این تفاسیر شاهد فروش آینه کنسول در طرح و قیمت های متفاوت می باشیم. بدین ترتیب اگر در پی خرید تاب ریلکسی و میز و آینه کنسول شیک متناسب با فضای دکوراسیون منزل خود می باشید، می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نموده و از میان محصولات این مجموعۀ معتبر بهره مند گردید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 406
نمایش همه
علاقه مندی ها ()