تخت دو نفره به عنوان یکی از اجزای اصلی در سرویس خواب قرار گرفته می شود و به همین دلیل تلاش داریم که در پست این هفته به معرفی این محصول بپردازیم. داشتن اطلاعات مکفی در خصوص یک کالا، به شما کمک می کند که بتوانید با کیفیت مرغوب، بهترین محصول را انتخاب و خریداری نمائید. فروش  تخت دو نفره  از نظر جنس در دسته بندی های چوبی و فلزی صورت می پذیرد. جهت مشاهدۀ برخی از مدل های ساده و پرفروش تخت دو نفره چوبی و فلزی می توانید به فروشگاه بهسازان چوب مراجعه نمائید.

خرید تخت دو نفره کم جا

خوشبختانه روز به روز شاهد تنوع سبک طراحی در صنعت تولید سرویس خواب و دیگر تجهیزات دکوراسیون داخلی می باشیم. بدین ترتیب افرادی که در صدد برای خرید تخت دو نفره هستند، بایستی پیش از هر اقدامی، متراژ فضای اتاق خواب، مدل، میزان استحکام بدنۀ تخت، ابعاد تخت و ارتفاع آن را در نظر داشته باشید.

هر کدام از موارد مذکور بر روی قیمت تخت دو نفره تأثیرگذار می باشند. بنابراین در زمان خرید سرویس خواب، نگاهی ریز بینانه به کلیۀ مسائل داشته باشید. زمانی که صحبت از یک مکان آرامش بخش می شود، رفتن به تخت خواب نرم و راحت را به شما پیشنهاد می دهند. جایی است که می توانید به دور از استرس و دغدغه های یک روز کاری، چند ساعت آرامش داشته باشید. به همین دلیل انتخاب تخت دو نفره برای افراد حائز اهمیت است چون تأثیر مستقیم بر روی کیفیت خواب شخص خواهد داشت.

در زمان خرید تخت دو طبقه و تخت دو نفره، کیفیت تشک و استحکام بدنۀ تخت از موارد مهم و کلیدی به شمار می روند که بایستی نگاهی دقیق بر این موضوعات داشته باشید. لذا با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب، به سهولت می توانید از میان محصولات موجود در فروشگاه، بهترین سرویس خواب را سفارش دهید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 385
نمایش همه
علاقه مندی ها ()