برخی از وسایلی که در سطح بازار عرضه می شوند، به عنوان تجهیزات اصلی در دیزاین دکوراسیون داخلی منزل مورد استفاده قرار گرفته می شوند. کمد لباس نیز یکی از اقلام اصلی در دسته بندی تجهیزات و لوازم خانگی به شمار می رود. که افراد زیادی خواستار خرید آن هستند چون وسیلۀ مناسبی برای نظم بخشیدن به وسایل شخصی است. همانطور که می دانید هر فرد نیاز به لباس و پوشاک شخصی دارد و به همین دلیل بایستی یک وسیلۀ کاربردی برای نگهداری آنها در اختیار داشته باشند و خرید  کمد لباس  بهترین گزینه برای نگهداری و نظم بخشیدن به وسایل شخصی برای هر فرد محسوب می شود. فروشگاه بهسازان چوب با تلاش فراوان توانسته اند در راستای برآورده نمودن نیاز مشتریان، تجهیزات خانگی چوبی منجمله کمد لباس را در طرح های مدرن و امروزی عرضه نمایند.

خرید کمد لباس جادار

با توجه به اینکه کمد لباس فضای زیادی را اشغال می کند، به همین دلیل با گذشت زمان کمد لباس دیواری طراحی شده و به مشتریان پیشنهاد داده می شود. امروزه متناسب با فضایی که در اختیار دارید، می توانید کمد لباس درب لولایی و یا کمد لباس درب ریلی را در طرح های شیک و مدرن خریداری نمائید.

بدون شک نسبت به گذشته، تولید کنندگان تلاش نموده اند علاوه بر مدل های قدیمی، بتوانند محصولاتی متنوع در طرح های امروزه و با تلفیق متریال مختلف همچون آینه، فلز و چوب تولید و به بازار عرضه نمایند. خرید کتابخانه چوبی را به صورت اینترنتی انجام دهید.

هم اکنون در میان انواع کمد لباس، به سهولت قادر به انتخاب و خرید محصولاتی با کیفیت در طرح های ساده و مجلل می باشید. در زمان خرید کمد لباس، بایستی به یک سری نکات مهم منجمله تعداد طبقات، جنس بدنۀ کشوها، کیفیت اتصالات به کار رفته و میزان گنجایش آنها را در نظر بگیرید. با در نظر گرفتن تمامی این نکات، با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب، به سهولت می توانید از میان محصولات موجود در فروشگاه، کمد لباس مدرن و شیک سفارش دهید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 354
نمایش همه
علاقه مندی ها ()