کتابخانه از جمله وسایل مهم و کاربردی است که در چیدمان وسایل خانگی و اداری مورد استفاده قرار گرفته می شود. فروش  کتابخانه خانگی را در سطح بازار می توان مشاهده نمود چون در دسته بندی لوازم خانگی گنجانده می شوند. کتابخانه خانگی را می توان در ابعاد و طرح های متنوع و شیک امروزی و قدیمی به صورت آماده و یا سفارشی خریداری نمود. همانطور که می دانید کتابخانه، وسیلۀ کاربردی است که به منظور نگهداری کتاب، مجلات، لوازم التحریر و مواردی از این جمله مورد استفاده قرار گرفته می شود. فروشگاه بهسازان چوب به عنوان یکی از فروشندگان بزرگ در حوزۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی، توانسته اند انواع کتابخانه چوبی خانگی را در لیست محصولات خود، در دسترس انتخاب و خرید مشتریان قرار دهند.

خرید کتابخانه چوبی مدرن و جادار

قیمت کتابخانه چوبی بر پایۀ متریال اصلی به کار رفته در آن تعیین می گردد. علاوه بر آنکه ابعاد و طرح آن نیز به نوبۀ آن، عوامل مؤثر بر قیمت کتابخانه محسوب می شوند. چوب به کار رفته در ساخت کتابخانه، عامل اصلی در تعیین قیمت کتابخانه چوبی محسوب می گردد. جهت خرید یک کتابخانه، شما آزاد هستید که متناسب با فضایی که در منزل برای قرار دادن کتابخانه اختصاص داده اید، کتابخانه خانگی در ابعاد بزرگ و یا کوچک خریداری نمائید.

همچنین متناسب با فضای دکوراسیون و نحوۀ چیدمان لوازم و تجهیزات دکوراسیون داخلی، شما با وجود تنوع بالای طرح کتابخانه در سطح بازار، مناسب ترین کتابخانه چوبی را در طرح های مدرن و کلاسیک قدیمی با قیمت مناسب خریداری نمائید. برخی از کتابخانه ها دارای درب شیشه ای هستند که مانع از ورود گرد و غبار به داخل قفسه های کتابخانه چوبی می شود. برخی از دسته بندی های طراحی  کتابخانه چوبی نیز بدون درب می باشد که به راحتی می توان درون قفسه های آن، کتاب های خود را قرار داد.

 

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 388
نمایش همه
علاقه مندی ها ()