اگر به دنبال تعویض دیوارپوش محل سکونت و یا کسب و کار خود هستید. اینکه تمایل به ایجاد تغییرات اساسی و در عین حال کم هزینه در فضای دکوراسیون داخلی دارید، می توانید از تنوع طرح کاغذ دیواری بهره مند گردید. با توجه به این که صنعت تولید محصولات دیوارپوش تغییرات چشمگیری نموده است، فروش  کاغذ دیواری در طرح های متنوع و شیک صورت می پذیرد. بدین ترتیب متناسب با فضای دکوراسیون داخلی، می توانید به بهترین شکل ممکن جلوه ای متفاوت در قسمت های مختلف ایجاد نمائید. با مراجعه به فروشگاه دیوار دکور، می توانید دسترسی به کلیۀ اقلام موجود در فروشگاه داشته باشید. راحت تر می توانید تصمیم گیری در خصوص انتخاب طرح کاغذ دیواری داشته باشید.

خرید کاغذ دیواری ضد آب برای پذیرایی

نکتۀ مهم و قابل توجه در خصوص انتخاب و خرید کاغذ دیواری، کیفیت مواد تشکیل دهندۀ این محصول می باشد. از این رو تولید کنندگان توانسته اند موفق به تولید انواع کاغذ دیواری pvc گردند. در نتیجه با نصب کاغذ دیواری ضد آب در فضای دکوراسیون، افراد دیگر نیاز نیست که نگران نحوۀ تمیز کردن سطوح دیوارپوش باشند. بدین وسیله تنها با استفاده از دستمال مرطوب می توان سطوح کاغذ دیواری ضد آب را تمیز نمود و دیگر نگران جذب کثیفی و آلودگی بر روی محصولات جدید دیوارپوش نباشید. خرید پوستر دیواری پتینه را از سایت با قیمت مناسب انجام دهید.

اگر در صدد برای خرید کاغذ دیواری برای سالن پذیرایی می باشید، میزان ضخامت کاغذ محصولات دیوارپوش نقش بسزایی بر روی دوام و طول عمر آنها خواهد داشت. بدین وسیله با توجه به نوع کاربری که محیط های مختلف دارند، به سهولت می توانید کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک را با تصاویر و طرح های متفاوت تهیه نمائید. هم اکنون امکان خرید کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری کودک، کاغذ دیواری مجلل و لوکس در سبک های مختلف از طریق فروشگاه اینترنتی دیوار دکور برای عموم مشتریان فراهم می باشد.

    فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 329
نمایش همه
علاقه مندی ها ()