پوستر دیواری پتینه سبک متفاوتی از محصولات دیوارپوش به شمار می رود که افراد زیادی طرفدار آن هستند. اگر از ویژگی های این نوع پوستر آگاهی کامل ندارید، در این مقاله به معرفی این محصول دیوارپوش می پردازیم که در صورت لزوم بتوانید از تنوع سبک طراحی این اثر برای جلوه بخشیدن به فضاهای مختلف دکوراسیون داخلی استفاده نمائید.

فروش پوستر دیواری پتینه نیز همچون هر دسته بندی محصولات دیوارپوش در سبک های کلاسیک و مدرن انجام می پذیرد. فروشگاه دیوار دکور یکی از عرضه کنندگان محصولات دیوارپوش در بازار به شمار می روند که توانسته اند متناسب با هر سبک طراحی دکوراسیون داخلی و هنرهای تجسمی، انواع پوستر دیواری و کاغذ دیواری را در ابعاد و طرح های شیک و متنوع عرضه نمایند.

خرید پوستر دیواری پتینه با کیفیت مرغوب

از ویژگی های شاخص پوستر دیواری پتینه می توان به الهام گرفتن از نوعی سبک هنر اشاره نمود. قطعاً عنوان هنر و نقاشی پتینه را شنیده اید که جهت رنگ آمیزی کالاهای قدیمی و یا جدید به کار می گیرند. در واقع سبک طراحی پتینه، قدیمی جلوه دادن آن محیط و یا کالا می باشد. بدین ترتیب تولید کنندگان محصولات دیوارپوش توانسته اند در لیست محصولات خود، طرح های متنوعی از پوستر دیواری پتینه را متناسب با سلیقۀ شخصی خریداری نمائید. فروش تابلو کنواس در سایت دیوار دکور در تنوع مدل و طرح انجام می گیرد.

امروزه طراحان دکوراسیون داخلی می توانند برای تزئین دکوراسیون داخلی به سبک قدیمی و نوستالژی می توانید از مزایای پوستر دیواری پتینه بهره مند گردید. خلاقیت در طراحی این نوع پوستر دیواری، افراد زیادی توانسته اند از زیبایی و تنوع محصولات این سبک از محصولات دیوارپوش بهره مند گردند و جلوه ای خاص به قسمت های مختلف دکوراسیون ببخشند. از ویژگی های مثبت پوستر دیواری پتینه می توان به قابلیت نصب این اثر در ابعاد مختلف حتی کوچک اشاره نمود. از این رو می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور، از میان محصولات موجود، بهترین سبک طراحی پوستر دیواری پتینه را به صورت آنلاین سفارش دهید.

    فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 335
نمایش همه
علاقه مندی ها ()