کاغذ دیواری ساده از رایج ترین انواع دیوارپوش موجود در بازار به شمار می رود که خیلی از افراد طرفدار به کارگیری این محصول در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان مسکونی، تجاری، اداری و غیره هستند. کاغذ دیواری از اولین محصولات دیوارپوش محسوب می گردد که اکثراً در طراحی دکوراسیون داخلی منازل اشراف به کار برده می شد ولی با گسترش تکنولوژی و چاپ کاغذ دیواری در کشورهای اروپایی، باعث شد تا تنوع سبک طراحی و چاپ  کاغذ دیواری ساده را در سطح جهانی مشاهده نمائیم. فروشگاه دیوار دکور توانسته متناسب با نوع فعالیتی که افتتاح نموده، انواع کاغذ دیواری ساده را متناسب با سلایق افراد مختلف به بازار عرضه نمایند.

خرید کاغذ دیواری از جنس وینیل

اگر در پی خرید و نصب کاغذ دیواری ساده در فضای دکوراسیون منزلتان هستید، می توانید از میان محصولات موجود در فروشگاه های عرضۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی، بهترین کاغذ دیواری را خریداری نمائید. جهت تولید کاغذ دیواری از نسج نبافته بهره گرفته می شود. الیاف و فیبرهای سلولزی که بلند بوده و جزء الیاف نساجی به شمار می روند. هم اکنون می توانید کاغذ دیواری ساده با روکش ضد آب را از مراکز توزیع محصولات دیوارپوش خریداری نمائید.

کاغذ دیواری ساده با روکش وینیل، امکان شستشو و نظافت سطح خارجی آن را به افراد می دهد. بدین ترتیب افرادی که به دنبال خرید کاغذ دیواری ساده با دوام و قابل شستشو هستند، می توانند این نوع کاغذ دیواری را برای اتاق فرزندان خود انتخاب و خریداری نمایند. بدون شک متناسب با فضای دکوراسیون داخلی، می توانید بهترین کاغذ دیواری ساده را با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب خریداری نمائید.

بدیهی است که تعیین قیمت   خرید پوستر و کاغذ دیواری ساده بر مبنای جنس آن صورت می گردد. بدین ترتیب شما با آسودگی خاطر و سلیقۀ شخصی خود، از میان آلبوم کاغذ دیواری ساده در لیست محصولات فروشگاه اینترنتی دیوار دکور، محصول با کیفیت، مقاوم و قابل شستشو را می توانید خریداری نمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 256
نمایش همه
علاقه مندی ها ()