آینه کنسول یکی از وسایل تزئینی است که در اکثر خانه ها به کار برده می شود و جلوه حیرت انگیز به فضای دکوراسیون منزل می بخشد و به همین دلیل خیلی از افراد خواستار خرید آینه کنسول و میز آن هستند. امروزه تولید کنندگان توانسته اند تنوع این محصول را نسبت به گذشته افزایش داده و بدین ترتیب شرایط خرید این محصول را برای اقشار مختلف جامعه تسهیل نموده اند. بدین ترتیب از آن دسته افرادی می باشید که به دنبال دیزاین فضای دکوراسیون با تجهیزات شیک می باشید، خرید میز و  آینه کنسول را به شما پیشنهاد می کنیم. فروشگاه بهسازان چوب از جمله مراکزی است که در لیست محصولات خود، جدیدترین مدل های آینه کنسول را عرضه می کنند.

خرید آینه کنسول شش پایه معرق

همانطور که می دانید آینه کنسول بسیار ساده و در عین حال کاربردی است، ضمن آنکه در طراحی دکوراسیون داخلی می تواند جلوه ای خاص به فضا ببخشد. در نتیجه خیلی از افراد خواستار خرید آینه کنسول چوبی و یا فلزی در طرح های مدرن و کلاسیک هستند. در واقع هم اکنون متناسب با هر سبک طراحی دکوراسیون داخلی می توانید انواع آینه کنسول را در مدل های شیک و مجلل خریداری نمائید. خرید کتابخانه چوبی  را با بهترین قیمت از بهسازان چوب انجام دهید.

متناسب با هر فضای دکوراسیون، توان مالی و کاربری که در نظر دارید، بهترین میز و آینه کنسول را به صورت ساده و یا طرح دار خریداری نمائید. امروزه بیش از گذشته افراد خواستار خرید آینه کنسول هستند چون بیش از هر کالای دیگری، تغییرات اساسی در فضای دکوراسیون داخلی بوجود می آورد. برای برخی از افراد داشتن کمد و کشو برای میز کنسول حائز اهمیت می باشد و معمولاً جهت تزئین فضای دکوراسیون سالن پذیرایی و اتاق غذاخوری از آن استفاده می نمایند که می توانید پرفروش ترین مدل های آینه کنسول را در فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب ملاحظه نمائید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 298
نمایش همه
علاقه مندی ها ()