تاب ریلکسی نوعی صندلی است که برخی از افراد تمایل زیادی برای خرید آن دارند. در اینجا قصد داریم به معرفی تاب ریلکسی بپردازیم تا در صورت تمایل بتوانید در محل سکونت خود، متناسب با فضای آپارتمان و یا ویلایی اقدام به خرید آن نمائید.  تاب ریلکسی با عنوان تاب راحتی نیز شناخته می شود که در مدل های مختلف می توانید متناسب با فضایی که در اختیار دارید، آن را خریداری نمائید. فروشگاه بهسازان چوب به عنوان یکی از توزیع کنندگان محصولات دکوراسیون داخلی، قادر به عرضه انواع لوازم خانگی و اداری چوبی و فلزی می باشند.

خرید تاب ریلکسی برای محیط ویلا

هم اکنون در طرح های شیک و مجلل می توانید اقدام به خرید تاب ریلکسی فلزی و یا چوبی نمائید. لازم به ذکر است که تولید و فروش تاب ریلکسی در دسته بندی متحرک و ثابت انجام می پذیرد. بدین ترتیب افرادی که در محیط فضای سبز ویلا، مساحت کافی برای قرار دادن تاب ریلکسی چند نفره ثابت را دارند، می توانند وسایلی مفرح برای اعضای خانواده فراهم آورند.

بسیاری از افراد از خرید تاب ریلکسی استقبال می کنند چون حس آرامش را برای افراد به ارمغان می آورد. تأمین فضایی آرامش بخش و به دور از تنش، یکی از اقداماتی است که افراد می توانند پس از گذراندن یک روز سخت کاری، برای خود فراهم آورند. اگر متقاضی خرید تاب ریلکسی برای محل سکونت خود هستید، بدون شک متناسب با فضایی که در اختیار دارید، بهترین تاب ریلکسی یک نفره و یا و نفره را در طرح های مدرن سفارش دهید. فروش تخت دو طبقه در طرح های مختلف توسط بهسازان چوب انجام می گیرد.

اگر در پی انتخاب تاب ریلکسی هستید، بایستی یک سری نکات مهم و کلیدی همچون سایز و جنس آنها را در نظر بگیرید. با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب، به سهولت می توانید با دسترسی داشتن به طرح های متنوع تاب ریلکسی، محصول مورد پسند خود را خریداری نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 265
نمایش همه
علاقه مندی ها ()