آیا خواستار تغییر رنگ دیوارهای منزل و یا محیط کار خود هستید؟ ممکن است نقاشی کردن دیوارها به عنوان اولین گزینه به ذهن شما خطور کند ولی پیشنهاد ما نصب پوستر دیواری در ابعاد و طرح های مختلف است. در واقع تنها با خرید پوستر دیواری و نصب آن بر روی بخشی از دیوار در فضای دکوراسیون داخلی، می توانید زیبایی چشمگیری در محیط بوجود آورید. بدون شک با نصب پوستر در گوشه و کنار دکوراسیون سالن پذیرایی، اتاق کودک، راهرو و ... می توانید جلوه ای متفاوت به محیط ببخشید. با مراجعه به فروشگاه دیوار دکور و مشاهدۀ آلبوم های پوستر دیواری، به سهولت می توانید محصول مورد پسند خود را با قیمت مناسب خریداری نمائید.

خرید پوستر دیواری با دوام و ارزان

چندین سال است که با پیشرفت تکنولوژی، شاهد تنوع در سبک طراحی و چاپ پوستر دیواری هستیم. در واقع امکان تبدیل تصاویر دیجیتالی و گرافیکی به انواع پوستر دیواری وجود دارد. در نتیجه متناسب با نوع کاربری که محیط های مختلف دارند، به سهولت می توانید پوستر دیواری مناسب خریداری نمائید. اگر از یکنواختی محیط منزل خسته شده اید و تمایل به ایجاد تغییرات با حداقل بودجه را دارید، می توانید از تنوع سبک طراحی و چاپ پوستر دیواری استفاده نمائید.

هم اکنون به سهولت می توانید حال و هوای فضای دکوراسیون داخلی را با نصب پوستر دیواری سه بعدی در طرح های شیک مدرن و کلاسیک تغییر دهید. لازم به ذکر است که امروزه توانسته اند با بهره گیری از فناوری پیشرفته موفق به تولید پوستر دیواری ضد آب گردند. با توجه به اینکه برخی از افراد دارای فرزندان خردسال هستند و از کثیف کردن دیوارپوش نگران هستند، نصب پوستر دیواری عایق رطوبت می تواند رضایت مندی این دسته از افراد را برآورده نماید. جهت سفارش اینترنتی خرید پوستر با دوام می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید.

  فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 302
نمایش همه
علاقه مندی ها ()