کمد لباس از وسایل کاربردی است که از گذشته تا کنون در طرح های متنوع ساخته شده و مورد استفاده قرار گرفته می شوند. چندین دهه است که شاهد سبک طراحی کمد لباس چوبی در سطح بازار می باشیم. بدین ترتیب متناسب با فضای دکوراسیون، هزینه، سبک طراحی و چیدمان وسایل موجود در دکوراسیون اتاق می توانید مناسب ترین طرح کمد لباس را خریداری نمائید. امروزه به سبک های متداولی اقدام به ساخت کمد لباس نموده اند که در ادامۀ پست به معرفی انواع دسته بندی آن می پردازیم. 

نکات کلیدی در خرید کمد لباس

طبقه بندی اصلی این محصول عبارتند از کمد لباس درب لولایی و کمد لباس درب ریلی است. بنابراین متناسب با فضایی که در اختیار دارید و یا میزان حجم پوشاکی قصد قراردهی آنها را درون کمد لباس دارید، می توانید مناسب ترین مدل آن را انتخاب و سفارش دهید. نکتۀ مهمی که هنگام خرید کمد لباس بایستی در نظر بگیرید، میزان گنجایش و طرح آن می باشد. اگر در صدد برای تهیۀ کمد لباس برای اتاق خواب و یا اتاق فرزندان خود هستید، بایستی تمام جوانب را سنجیده و در نهایت محصول مورد پسند خود را با قیمت مناسب خریداری نمائید.

قیمت کمد لباس بر پایۀ عوامل مهمی همچون جنس بدنه، کیفیت اتصالات و متریال تشکیل دهندۀ آن تعیین می گردد. بدین ترتیب در سطح بازار به سهولت می توانید انواع کمد لباس را در طرح های متنوع و شیک خریداری نمائید. با این تفاسیر امکان خرید کمد لباس با قیمت ارزان و کیفیت بالا متناسب با اتاق کودکان و بزرگسالان فراهم می باشد که می توانید جدیدترین طرح های کمد لباس را در فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مشاهده نموده و در نهایت به صورت آنلاین و کاملاً تضمین شده خریداری نمائید. 

در صورت تمایل به  خرید صندلی راک و کمد لباس در طرح های شیک مدرن و جادار می توانید به فروشگاه بهسازان چوب مراجعه نمائید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 291
نمایش همه
علاقه مندی ها ()