صندلی راک از جمله صندلی های خاطره انگیز برای افراد به شمار می رود. در واقع خیلی از افراد مشتاق خرید صندلی راک هستند چون طراحی متفاوتی نسبت به صندلی های معمولی دارد. در واقع این نوع صندلی با عنوان صندلی راکینگ و صندلی گهواره ای تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. تفاوت عمدۀ صندلی راک با دیگر انواع صندلی رایج در بازار، طراحی قسمت پایۀ صندلی است که به صورت نیم دایره ای و به هم چسبیده انجام می پذیرد و بدین ترتیب امکان حرکت گهواره ای مانند را برای آن فراهم می آورد. جهت مشاهدۀ مدل های رایج صندلی راک می توانید به فروشگاه بهسازان چوب مراجعه نمائید.

خرید صندلی راک مدرن و ارزان

همچنان خیلی از افراد متقاضی خرید صندلی راک هستند چون حس آرامش و خوشایندی را برای شخص فراهم می آورد. بدین ترتیب متناسب با فضایی که در اختیار دارید، می توانید این نوع صندلی را در طرح های کلاسیک قدیمی و یا مدرن امروزی خریداری نمائید. بدین ترتیب اگر خواستار تأمین تجهیزاتی برای رفاه حال خود هستید، می توانید از مزایای صندلی راک بهره گیرید.

از آنجایی که صنعت تولید تجهیزات چوبی در بازار رونق یافته است، هم اکنون طرح های متنوعی از صندلی راک را با متریال مرغوب به صورت ارزان و یا گران خریداری نمائید. از گذشته تا کنون در برخی از مراکز توزیع تجهیزات دکوراسیون داخلی، شاهد فروش صندلی راکینگ در طرح های کلاسیک و مدرن می باشیم. بدین ترتیب متناسب با سلیقۀ شخصی و توان مالی، به سهولت می توانید مناسب ترین صندلی راک را در طرح های شیک امروزی خریداری نمائید. خرید مبل اداری  را در انواع با کیفیت از طریق سایت بهسازان چوب انجام دهید.

قیمت صندلی راک بر پایۀ عوامل متعددی منجمله جنس و طرح تعیین می گردد که می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب، از میان محصولات موجود در فروشگاه، مناسب ترین صندلی راک را با قیمت مناسب خریداری نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 228
نمایش همه
علاقه مندی ها ()