آینه کنسول یکی از اقلام اصلی در دیزاین دکوراسیون داخلی به شمار می رود. همانطور که می دانید انتخاب مدل میز و آینه کنسول بر روی زیبایی دکوراسیون تأثیرگذار است. طراحان و عموم افرادی که قصد ایجاد تغییر در فضای دکوراسیون دارند و در عین حال، خواستار خرید لوازم دکوراتیو هستند، خرید آینه کنسول را به عنوان یکی از انتخاب های خود در نظر می گیرند.

قطعاً میز و آینه کنسول های متعددی را در سطح بازار مشاهده نموده اید که تولید کنندگان توانسته اند با متریال و طرح های متفاوت آن را تولید و به بازار عرضه نمایند. با مراجعه به فروشگاه بهسازان چوب، می توانید مدل های متنوعی از میز و آینه کنسول را ملاحظه نمائید و بیشتر با این محصول چوبی دکوراتیو آشنا شوید.

تغییر در دکوراسیون با خرید آینه کنسول

در گذشته بیشتر خانواده های ثروتمند و افرادی که تمکن مالی بیشتری داشتند، می توانستند اقدام به خرید آینه کنسول نمایند ولی امروزه شاهد تولید و پخش میز و آینه کنسول در طرح های متنوع و شیک هستیم که شرایط برای انتخاب این محصول فراهم می باشد. متناسب با فضای خالی که در دکوراسیون سالن پذیرایی، اتاق میهمان و یا راهرو دارید، می توانید بهترین آینه کنسول چوبی و یا فلزی را انتخاب نمائید. فروش تخت دو طبقه در این مجموعه با قیمت ارزان انجام می گیرد. 

بدیهی است که شما با در نظر گرفتن تمام شرایط، به سهولت می توانید متناسب با سبک چیدمان و تجهیزات دکوراسیون داخلی، از میان انواع آینه کنسول مدرن و کلاسیک، بهترین محصول را خریداری نمائید. طرح میز و آینه کنسول در فضای دکوراسیون داخلی بسیار تأثیرگذار خواهد بود و نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. بنابراین متناسب با بودجه و هزینه ای که در اختیار دارید، شرایط برای خرید بهترین آینه کنسول، برای شما فراهم می باشد. با مشاهدۀ مدل های متنوع در فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب، شما راحت تر می توانید تصمیم نهایی خود را برای خرید بگیرید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 299
نمایش همه
علاقه مندی ها ()