مدت زیادی است که شاهد فروش صندلی راک در سطح بازار هستیم. به کارگیری صندلی راک، تصویر یک مادربزرگ را تداعی می کند که بر روی صندلی می نشستند و مشغول بافتن بود. با توجه به تداخل خلاقیت و سنت، امروزه شاهد فروش صندلی راک در مدل های مختلف هستیم. این صندلی همچون مبلمانی است که با طراحی متفاوت، توانسته نظر هر بیننده ای را به خود جلب نماید. هم اکنون با مراجعه به فروشگاه بهسازان چوب، می توانید مناسب ترین  صندلی راک  را منطبق بر سلیقۀ شخصی خود انتخاب نموده و با قیمت مناسب خریداری نمائید.

قیمت صندلی راک مکانیزم دار

طراحی صندلی راک به نحوی است که دارای پایه های نیم دایره ای می باشد که امکان حرکت گهواره ای شکل صندلی را بر روی یک نقطۀ ثابت فراهم می نماید. راکر و راکینگ نیز از دیگر اسامی این نوع نوع صندلی محسوب می گردد که به سرنشین خود امکان تغییر دادن حالت صندلی راک را از ثابت به حرکت عقب و جلو می دهد. وضعیت ارگونومیک صندلی به نحوی است که منطبق بر موقعیت و زاویۀ بدن طراحی نموده اند.

پیش از خرید، می توانید تصویری از کاربری صندلی راک داشته باشید و متناسب با فضای دکوراسیون می توانید آن را انتخاب نمائید. افرادی که خواستار خرید صندلی راک هستند، می توانند با در نظر گرفتن تمام مشخصات و ویژگی های این محصول، آن را در طرح های سنتی و یا مدرن خریداری نمائید. فروش کتابخانه خانگی به صورت اینترنتی انجام می گیرد.

قیمت صندلی راک به جنس و طرح آن وابسته می باشد. بدین ترتیب با در نظر گرفتن موارد مذکور، از میان انواع صندلی راک عرضه شده در سطح بازار، راحت تر می توانید انتخاب خود را انجام دهید. به واسطۀ فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب می توانید دسترسی به طرح های جدید صندلی راک داشته باشید و راحت تر انتخاب خود را انجام دهید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 300
نمایش همه
علاقه مندی ها ()