کتابخانه به عنوان یکی از کاربردی ترین وسایلی است که در اکثر منازل می توانید مشاهده نمائید. در گذشته اکثر کتابخانه های چوبی دارای درب شیشه ای بودند ولی طرح های جدید کتابخانه خانگی به سبک مدرن ساخته می شوند که فاقد درب هستند. بدین ترتیب افراد به سهولت می توانند دسترسی به کتاب ها داشته باشند. فروش کتابخانه خانگی در طرح و ابعاد متفاوت انجام می پذیرد و بدین ترتیب با در نظر گرفتن یک سری نکات مهم، در نهایت  کتابخانه خانگی مناسب مورد نظر خود را می توانید از طریق فروشگاه بهسازان چوب با قیمت مناسب خریداری نمائید.

مدل و طرح های جدید کتابخانه چوبی خانگی

چندین سال است که شاهد گسترش طرح های کتابخانه خانگی هستیم چون روز به روز از متراژ خانه ها کاسته می شود و به نوعی تعداد افراد کتابخوان کاسته می شود. در نتیجه طراحی کتابخانه چوبی به سبک مدرن و در ابعاد کوچک تر سوق یافته است. البته امکان خرید کتابخانه در ابعاد بزرگ به صورت آماده و یا سفارشی برای عموم مشتریان فراهم می باشد.

یکی از طرح های پرفروش کتابخانه مدرن می توان به کتابخانه چوبی درختی اشاره کرد. کتابخانه ها نیز همچون سایر وسایل دکوراسیون داخلی با متریال متفاوت قابل طراحی و ساخت می باشد. بدین ترتیب متناسب با فضای خالی که در اختیار دارید، می توانید مناسب ترین کتابخانه چوبی را انتخاب نمائید. نکتۀ مهم که در خصوص خرید کتابخانه خانگی بایستی در نظر گرفته شود، میزان گنجایش کتابخانه است که منطبق بر نیاز شما باشد.

قیمت کتابخانه به جنس متریال و طرح آن بستگی دارد. در نتیجه امکان خرید تخت دو طبقه و کتابخانه چوبی ارزان برای شما فراهم می باشد که از میان محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب، می توانید انتخاب و خرید خود را نهایی نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 308
نمایش همه
علاقه مندی ها ()