کمد لباس از کاربردی ترین وسایل خانگی است که نقش پر رنگ بر نظم بخشیدن منزل خواهد داشت. هدف از خرید کمد لباس، به عنوان فضای ذخیره سازی و نگهداری لوازم شخصی و پوشاک در فضای دکوراسیون اتاق خواب و اتاق فرزندان صورت می پذیرد. نکات متعددی در خصوص انتخاب و خرید کمد لباس وجود دارد که در ادامۀ پست می توانید به آن اشاره نمود. توسط فروشگاه بهسازان چوب، طرح های متنوعی از کمد لباس عرضه می گردد که در دسته بندی اصلی  کمد لباس  دیواری درب لولایی و درب ریلی قرار گرفته می شوند.

خرید کمد لباس ارزان

بدین ترتیب متناسب با فضای اتاق خواب، می توانید مناسب ترین کمد لباس را در ابعاد متفاوت خریداری نمائید. کمد لباس شامل بخش های مختلفی است که می توان به میله رخت آویز، محل قراردهی کراوات، حوله، لوازم اکسسوری و ... اشاره نمود. فاکتورهای متعددی تعیین در انتخاب کمد لباس دخیل است که شما پس از در نظر گرفتن آنها، راحت تر می توانید منطبق بر سلیقۀ شخصی خود، پوشاک خود را مرتب نمائید.

امروزه در سطح بازار شاهد طراحی و تولید کمد لباس در مدل های متفاوت هستیم که باعث گردیده افراد راحت تر از گذشته بتوانند دیزاین دکوراسیون داخلی اتاق خواب را انجام دهند. با توجه به کاهش مساحت اتاق های خواب، امکان خرید کمد لباس درب ریلی برای شما فراهم می باشد چون دیگر نیاز نیست نگران در نظر گرفتن فضای خالی برای باز نمودن درب کمد باشید.

نکتۀ طلایی و مهم که هنگام خرید کمد لباس بایستی در نظر بگیرید، این است که جنس متریال به کار رفته با کیفیت باشد. به عبارتی توان تحمل فشار وارده و حجم پوشاکی که قرار می دهند، را داشته باشد. جهت بررسی و خرید تخت دو نفره و کمد لباس می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب داشته باشید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72       

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 337
نمایش همه
علاقه مندی ها ()