اگر در صدد برای خرید کاغذ دیواری هستید، بهتر است پیش از هر اقدامی با ویژگی های مهم این محصول دیوارپوش آشنا شوید. آشنایی با انواع کاغذ دیواری، به شما کمک می کند که بتوانید با انتخاب درست، جلوه ای متفاوت در فضای دکوراسیون منزل و یا محیط های تجاری بوجود آورید. از معایب مدل های قدیمی کاغذ دیواری  می توان به مقاومت پایین آن در برابر رطوبت اشاره نمود و امکان نظافت آن برای افراد میسر نبود. لیکن با مراجعه به فروشگاه دیوار دکور، امکان خرید کاغذ دیواری ضد آب فراهم می باشد که تولید کنندگان توانسته اند با روکش pvc، یک لایۀ ضد آب برای این نوع محصولات دیوارپوش بوجود آورند.

خرید کاغذ دیواری مقاوم و قابل شستشو

میزان ضخامت، کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهنده و داشتن دوام بالا از جمله فاکتورهای مهمی هستند که هنگام خرید کاغذ دیواری مؤثر می باشند. هم اکنون متناسب با مساحت دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی، می توانید در طرح های متنوع، بهترین کاغذهای دیواری را انتخاب نمائید. قابل شستشو بودن، ضد حریق بودن، قابل ترمیم بودن، ضد بو و فاقد آلرژی بودن، سهولت در نظافت و ماندگاری بالای از دیگر مزایای مدل های جدید کاغذ دیواری به شمار می روند که در انتخاب شما تأثیرگذار می باشند.

امروزه وسایل متعددی را در پیرامون خود ملاحظه می نمائید که از مواد نانو تهیه شده اند. البته در تولید کاغذهای دیواری جدید نیز به کار برده می شوند. این نوع محصولات دیوارپوش با روکش پی وی سی، مقاومت بالایی در برابر حرارت و نفوذ رطوبت دارند. بدین ترتیب جهت تزئین نمای دکوراسیون منزل می توانید از زیبایی و تنوع طرح های کاغذ دیواری استفاده نمائید.

هر کدام از موارد مذکور بر روی قیمت  خرید پوستر و کاغذ دیواری مؤثر بوده و شرایط را برای خرید محصولات دیوارپوش ارزان فراهم نموده اند. جهت خرید آنلاین کاغذ دیواری نقش برجسته و یا طرح سه بعدی می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نموده و از میان محصولات موجود، بهترین دیوارپوش را خریداری نمائید.

  فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 353
نمایش همه
علاقه مندی ها ()