پوستر دیواری سه بعدی از سبک های جدید محصولات دیوارپوش به شمار می رود که حاصل خلاقیت در طراحی گرافیکی و چاپ این نوع محصولات می باشد. اگر در صدد برای تزئین فضای دکوراسیون منزل و یا محیط اداری و تجاری هستید، انتخاب پوستر دیواری می تواند به عنوان یکی از پیشنهادات شما محسوب گردد. سال های متوالی است که می توان با خرید پوستر دیواری سه بعدی، نمای دکوراسیون داخلی را به صورت منحصر به فرد تزئین نمائید.

طرح های متنوعی از محصولات دیوارپوش را می توانید در سطح بازار ملاحظه نمائید که امکان تهیۀ پوستر دیواری سه بعدی در ابعاد متفاوت برای شما، از طریق فروشگاه دیوار دکور فراهم می باشد.

خرید پوستر دیواری سه بعدی در طرح های لوکس

برخی از افراد جهت زیباسازی ساختمان های مسکونی، تمایل به نصب پوستر دیواری و پوستر دارند چون طرح های متنوعی از این محصولات را در سطح بازار می توانید ملاحظه نمائید که تناسب و هارمونی کافی با دیگر اجزای دکوراسیون داخلی داشته باشند. از ویژگی های اصلی پوستر دیواری سه بعدی، می توان به طراحی گرافیکی خاص این محصول اشاره نمود. به عبارتی تصاویر چاپی پوستر دیواری سه بعدی، به نحوی است که با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی مخصوص صورت می پذیرد.

پوستر دیواری سه بعدی تصاویر یکپارچه و کاملی را به نمایش می گذارند. بنابراین هنگام خرید پوستر دیواری سه بعدی، بایستی توجه و دقت را در خصوص ابعاد و مساحت فضایی که قصد نصب پوستر بر روی آن را دارید، داشته باشید. چرا که ممکن است قسمت هایی از لبه های پوستر دیواری نیاز به برش داشته باشند. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور، بدون محدودیت می توانید به صورت آنلاین و کاملاً تضمین شده اقدام به خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری سه بعدی با روکش pvc نمائید.

 

  فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 304
نمایش همه
علاقه مندی ها ()