کاغذ دیواری پتینه سبک متفاوتی از طراحی محصولات دیوارپوش به شمار می رود. در این مقاله به مهمترین ویژگی های سبک طراحی کاغذهای دیواری پتینه می پردازیم که توانسته اند جلوۀ متفاوتی در این نوع محصولات دیوارپوش بوجود آورند. هنر پتینه عمدتاً بر روی مبلمان چوبی، ظروف و دیگر تجهیزات دکوراسیون داخلی به کار برده می شود و به نوعی با استفاده از این سبک از هنر، می توانند نمایی قدیمی به تجهیزات دهند. در خصوص طراحی و چاپ کاغذ دیواری پتینه نیز می توانید این تصاویر را ملاحظه نمائید. فروشگاه دیوار دکور به عنوان یکی از عرضه کنندگان محصولات دیوارپوش، توانسته اند موفق به فروش  کاغذ دیواری پتینه در ابعاد و طرح های مختلف گردند.

تفاوت کاغذ دیواری پتینه با دیگر انواع محصولات دیوارپوش

بدین ترتیب متناسب با فضای دکوراسیون و نوع کاربری که می توانند داشته باشند، می توانید با نصب کاغذ دیواری پتینه، جلوه ای متفاوت به محیط ببخشید. تولید کنندگان محصولات دیوارپوش توانسته اند با خلاقیت و ایده های هنری، سبک های متفاوتی از طرح های کاغذ دیواری پتینه را در سطح بازار مشاهده نمائید. پوستر طرح پتینه به دلیل ویژگی های ظاهری که از آن برخوردار است، زیبایی خاصی به محیط می بخشد و به سهولت می توانید فضای دکوراسیون را متحول سازید. فروش تابلو کنواس از طریق سایت دیوار دکور انجام می گیرد.

فضای دکوراسیون سالن پذیرایی، اتاق خواب و دیگر قسمت های منزل را می توانید با خرید کاغذ دیواری پتینه به سبک روستیک، کلاسیک و مدرن تزئین نمائید. سال های متوالی است که تنها با انتخاب و نصب کاغذ دیواری مناسب، می توانید ارزش و بهای یک ملک را دو چندان نمائید. ضمن آنکه نصب کاغذ دیواری پتینه ضد آب، دیگر نیاز نیست که نگران کثیف شدن و ایجاد لکه بر روی آن باشید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور، دسترسی بهتری به طرح های متنوع کاغذهای دیواری پتینه خواهید داشت تا متناسب با هزینه ای که برای طراحی دکوراسیون داخلی تخصیص داده اید، بهترین انتخاب را انجام دهید.

     فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 365
نمایش همه
علاقه مندی ها ()