پوستر دیواری پتینه از جمله پرفروش ترین پوسترهایی است که افراد زیادی علاقه مند به تزئین دکوراسیون منزل با استفاده از این نوع دیوارپوش هستند. تفاوت های جزئی میان محصولات کاغذ دیواری و پوستر دیواری وجود دارد که داشتن اطلاعات جامع در خصوص آنها، به شما کمک می کند که بتوانید راحت تر خرید خود را انجام دهید. از نظر جنس و نحوۀ چاپ می توانید به تمایز عمدۀ پوسترهای دیواری پی ببرید. افرادی که تمایل به ایجاد تغییرات اساسی هستند و سبک کلاسیک و قدیمی را می پسند، خرید پوستر دیواری پتینه را به آنان پیشنهاد می دهیم.

خرید غیر حضوری پوستر دیواری

فروشگاه دیوار دکور سال های متوالی است که در عرصۀ فروش محصولات دیوارپوش فعالیت می کنند و توانسته اند به منظور پاسخگویی به سفارشات مشتریان، امکان خرید پوستر دیواری پتینه را در طرح های متنوع و شیک فراهم آورند.

یکی از ویژگی های مهم پوستر دیواری پتینه می توان به دوام بالای آنها و قابلیت ضد آب بودن آنها اشاره نمود. در نتیجه افراد نیاز نیست که نگران کثیفی و لک بر روی این نوع پوسترهای دیواری باشند. از دیگر مزایای پوستر دیواری پتینه می توان به تنوع طرح این محصول دیوارپوش اشاره نمود که متناسب با کاربری که محیط های مختلف می توانند داشته باشند، به سهولت می توانید از طرح های متنوع پوستر دیواری پتینه که برگرفته از هنر پتینه کاری است، جهت قدیمی جلوه دادن محیط به کارگیرید. خرید پوستر را با بهترین قیمت انجام دهید.

از مزایای قابل توجه سبک طراحی و چاپ پوستر دیواری پتینه، این است که طراحان توانسته اند با بهره گیری از تکنیک های طراحی گرافیکی موفق به خلق تصاویر منحصر به فرد در زمینۀ چاپ پوستر دیواری پتینه گردند. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور که سال های متوالی است در حوزۀ فروش محصولات دیوارپوش فعالیت می کنند، می توانید متناسب با سلیقۀ شخصی خود، پوستر دیواری پتینه مدرن و کلاسیک انتخاب نموده و سفارش دهید.

     فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 318
نمایش همه
علاقه مندی ها ()