تاب ریلکسی به دلیل آرامش بخش بودن مورد استقبال افراد قرار گرفته می شود. طراحی تاب ریلکسی در مدل و متریال متفاوت صورت می پذیرد که می توان به تاب ریلکسی فلزی و چوبی اشاره نمود. استفاده از تاب ریلکسی در محیط منزل، فضای مناسبی را برای استراحت کردن فراهم می آورد. امکان خرید  تاب ریلکسی در طرح های متنوع برای شما فراهم می باشد و می توانید متناسب با فضای دکوراسیون سالن پذیرایی و دیگر قسمت های منزل محصول با کیفیت را تهیه نمائید. فروشگاه بهسازان چوب در لیست محصولات لوازم خانگی، موفق به فروش تاب ریلکسی تک نفره و دو نفره در طرح های متنوع گردند.

خرید تاب ریلکسی برای منزل

اگر خواستار خرید تجهیزات دکوراسیون داخلی متفاوت در نمای منزل هستید، می توانید تاب ریلکسی را انتخاب نمائید. از میان مدل های متفاوت تاب ریلکسی می توانید محصول مورد پسند خود را انتخاب و با قیمت مناسب خریداری نمائید. برخی از تاب های ریلکسی در مدل خواب و به شکل عنکبوت طراحی شده اند که زیبایی خاصی در فضای دکوراسیون بوجود می آورد. ضمن آنکه استفاده از آن برای افراد کار راحتی می باشد. فروش تخت دو طبقه از طریق سایت انجام دهید.

پارچه ای که برای تشک تاب ریلکسی مورد استفاده قرار گرفته می شود، مهم و اساسی است که بایستی از سوی افراد در نظر گرفته شود. جنس بدنه و نوع اتصالات به کار رفته در طراحی و ساخت تاب های ریلکسی نقش مؤثر در طول عمر آنها خواهد داشت. هنگام خرید تاب ریلکسی مواردی همچون نوع بافت، جنس پارچه، جنس داخل تشک، جنس سرمه یا کنف به کار رفته، جنس لوله و یا بدنۀ اصلی تاب، نحوۀ مونتاژ تاب ریلکسی در محل، ارتفاع سبد و رنگبندی اجزای تشکیل دهندۀ آن بر روی انتخاب آنها تأثیر می گذارد. بدین ترتیب با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب، با دسترسی داشتن به کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، به سهولت می توانید انتخاب و خرید خود را نهایی نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 348
نمایش همه
علاقه مندی ها ()