صندلی راک از جمله تجهیزات دکوراسیون داخلی است که در راستای بهبود کیفیت زندگی مورد استفاده قرار گرفته می شود. این محصول با عنوان صندلی راحتی نیز شناخته می شود که در گذشته بیشتر مادر بزرگ ها و پدر بزرگ ها از آن استفاده می نمودند و خرید صندلی راک، لحظات خوشی را برای افراد تداعی می کند. اگر به دنبال وسیلۀ مناسبی هستید که بتواند خستگی روزمره شما را مرتفع سازد، می توانید از مزایای صندلی راک بهره گیرید. این نوع صندلی به دلیل شکل ظاهری خاصی که دارد، مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است. فروشگاه بهسازان چوب به منظور پاسخگویی به سفارشات مشتریان، در لیست محصولات خود، موفق به فروش مبل اداری و صندلی راک قدیمی و مدرن گردند.

خرید صندلی راک مدرن و قدیمی

امروزه طراحان و تولید کنندگان صندلی راک، توانسته اند این نوع صندلی را در طرح های متنوع تولید و به بازار عرضه نمایند. در نتیجه متناسب با سلیقۀ شخصی می توانید اقدام به خرید صندلی راک مکانیزم دار نمائید که دارای پاف است. این نوع صندلی را عنوان صندلی راکینگ و صندلی ننو نیز شناخته می شود و در سبک و قیمت متفاوت می توانید آنها را تهیه نمائید.

اکثر افراد صندلی راک را برای آرامش و آسودگی خاطری که ایجاد می کند، انتخاب می کنند. علاوه بر رفع خستگی که با این نوع صندلی تجربه می کنید. با انتخاب صندلی مناسب شما می توانید رفاه زندگی خود را دو چندان نمائید. با توجه به اینکه در طول روز اکثر افراد به فعالیت های سنگین می پردازند و مشغله های فکری فراوانی دارند، خرید و استفاده از صندلی راک می تواند روشی برای جبران این اتفاق محسوب گردد. جهت اطلاع از قیمت خرید مبل اداری و صندلی راک و خرید این نوع صندلی راحتی می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نموده و پس از بررسی محصولات موجود در فروشگاه، خرید مبل اداری و سایر محصولات را نهایی نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 296
نمایش همه
علاقه مندی ها ()