کتابخانه به عنوان یکی از کاربردی ترین وسایلی است که در محیط های خانگی و اداری مورد استفاده قرار گرفته می شوند. افرادی که اهل کتابخانه و مطالعه هستند، جهت نظم بخشیدن و مرتب نمودن کتاب ها و لوازم التحریر خود از مزایای کتابخانه چوبی بهره می گیرند. تولید و فروش کتابخانه در طرح های متفاوت صورت می پذیرد و بدین ترتیب شما متناسب با حجم کتبی که در اختیار دارید، می توانید کتابخانه خانگی مورد پسند خود را خریداری نمائید. فروشگاه بهسازان چوب به عنوان یکی از مراکز بزرگ در زمینۀ فروش لوازم خانگی و اداری ، توانسته اند امکان خرید کتابخانه خانگی و مبل اداری را برای مشتریان فراهم سازند.

خرید کتابخانه خانگی پایه دار

در صورت تمایل به خریدمبل اداری و کتابخانه، شما با در نظر گرفتن میزان فضای خالی در نمای دکوراسیون اتاق مطالعه و پذیرایی می توانید طرح مناسبی از این وسیله را خریداری نمائید. کتابخانه خانگی در طرح های متنوع تری نسبت به گذشته طراحی و ساخته می شود. بدین ترتیب متناسب با دکوراسیون های مختلف می توانید طرح مناسبی از کتابخانه را تهیه نمائید.

با توجه تشابهی که بین کتاب و کتابخانه که از چوب ساخته می شود، باعث گردیده تا انرژی بهترین در محیط دکوراسیون بوجود آید. مهم نیست که شما در چه محیطی زندگی می کنید، همواره امکان خرید کتابخانه چوبی در طرح های ساده نیز می تواند جلوه ای متفاوت به آن فضا ببخشد. بدین ترتیب متناسب با فضایی که در اختیار دارید، با خرید کتابخانه خانگی در طرح مدرن، می توانید زیبایی خاصی به دکوراسیون داخلی ببخشید.

با توجه به مطالب مذکور، قیمت کتابخانه بر اساس جنس، مدل و ابعاد مشخص می گردد. با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید، می توانید بهترین کتابخانه چوبی را متناسب با فضای خالی در دکوراسیون منزل خریداری نمائید. جهت خرید کتابخانه چوبی می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 244
نمایش همه
علاقه مندی ها ()