پوستر از جمله وسایلی است که به تنهایی می تواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند. به سهولت می توانید فضای دکوراسیون را با نصب پوستر، زیبا و جذاب نمائید. تفاوت قابل توجهی میان  پوستر و کاغذ دیواری وجود دارد چون می توان از طرح های شیک و جذاب آن در ابعاد متفاوت در تزئین دکوراسیون داخلی محیط اداری، تجاری، مسکونی و غیره استفاده نمود. امروزه از متریال با کیفیت تری برای تولید پوستر استفاده می نمایند. بنابراین از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار هستند. جهت خرید پوستر می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه دیوار دکور داشته باشید. این مجموعه با بررسی نیاز بازار، فعالیت و کسب و کار خود را در زمینۀ فروش محصولات دیوارپوش منجمله پوستر دیواری، کاغذ دیواری، تابلو دکوراتیو و ... آغاز نموده است.

خرید پوستر برای تزئین دکوراسیون منزل

بدین ترتیب جهت ایجاد تغییر در فضای قسمت های مختلف دکوراسیون می توانید اقدام به خرید پوستر در ابعاد و طرح های متفاوت نمائید. طراحی و چاپ پوستر دیواری بر اساس المان و تصاویر متفاوت صورت می پذیرد. بنابراین به سهولت از زیبایی تصاویر پوستر، فضای دکوراسیون داخلی را از حالت یکنواختی می توانید خارج نمائید. بدون شک زیبایی خاص و چشمگیری را می توانید در بخش های مختلف دکوراسیون منزل، تنها با نصب پوستر بوجود آورید.

متناسب با محیط های مختلف که می توانند کاربردی های مجزا نسبت به یکدیگر داشته باشد، بهترین پوستر ضد آب و قابل شستشو را خریداری نمائید. با استفاده از یک پوستر دیواری مناسب، می توانید تأثیر بسزایی در ابعاد و مساحت یک دیوار بوجود آورید. در واقع با انتخاب پوستر سه بعدی می توانید فضای دکوراسیون را بزرگ تر و یا کوچک تر به بینندگان نشان دهید. طرح های متنوعی از پوستر چاپی را می توانید در سطح بازار با قیمت مناسب خریداری نمائید. فروشگاه اینترنتی دیوار دکور امکان خرید پوستر دیواری را برای مشتریان در قیمت مناسب فراهم نموده است که می توانید از آنها دیدن فرمائید.

   فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 327
نمایش همه
علاقه مندی ها ()