پوستر دیواری پتینه حاصل خلاقیتی است که افراد هنرمند توانسته اند با استفاده از رنگ های تیره و ترکیب آنها در کنار یکدیگر، آن را پدید آورند. امروزه شاهد رونق فروش پوستر دیواری پتینه در میان سایر محصولات دیوارپوش هستیم. با توسعه و رونق در صنعت طراحی دکوراسیون داخلی، افراد خلاق توانسته اند متناسب با کاربری که محیط های مختلف می توانند داشته باشند، از طرح های متنوع پوستر دیواری پتینه بهره گیرند. فروشگاه دیوار دکور با اطلاع از این موضوع مهم، توانسته اند به لیست محصولات خود، انواع  پوستر دیواری پتینه افزوده و به فروش برسانند.

خرید پوستر دیواری پتینه با بافت ساده و مسطح

امکان نصب این نوع پوستر دیواری متناسب با فضای دکوراسیون سالن پذیرایی، اتاق خواب، راهرو و دیگر قسمت های منزل و حتی محیط های اداری و تجاری فراهم می باشد. لازم به ذکر است که متناسب با محیط های مختلف، در ابعاد کوچک و یا تنها برای نصب بر روی یک سطح دیوار فراهم می باشد. در سبک های متفاوتی منجمله طرح های ساده، سنتی، کلاسیک، مدرن، نقش برجسته، چوب طبیعی، ابر و باد، طلا کوب و غیره می توانید اقدام به خرید پوستر دیواری پتینه نمائید.

نصب کاغذ دیواری پتینه در برخی از محیط های دکوراسیون بسیار چشمگیر و جذاب می باشد. به عبارتی متناسب با دکوراسیون منزل و محیط تجاری می توانید طرح های متنوعی از پوستر دیواری پتینه را خریداری نمائید. در حال حاضر این نوع پوستر را می توانید در طرح های سه بعدی نیز در ابعاد متفاوت، برای تزئین نمای دکوراسیون بهره گیرید. نوع بافت، جنس کاغذ و ابعاد از جمله فاکتورهای مهم و تأثیرگذار در قیمت فروش پوستر دیواری پتینه به شمار می روند. بدین ترتیب در صورت تمایل به تزئین دکوراسیون به سبک کلاسیک و سنتی، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی دیوار دکور به صورت آنلاین انتخاب و خرید خود را انجام دهید.

   فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 327
نمایش همه
علاقه مندی ها ()