پوستر یکی از وسایل تزئینی به شمار می رود که می توانید در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان از آن استفاده نمائید. متناسب با موقعیت های مختلف، که کاربری های متفاوت می توانند داشته باشند، امکان خرید پوستر دیواری در طرح های شیک و مجلل برای عموم افراد فراهم است. بدیهی است با انتخاب  پوستر  مناسب در طراحی دکوراسیون داخلی، ارزشمندی یک ملک را دو چندان می توانید به بینندگان نشان دهید. امروزه با بهره گیری از تکنولوژی روز و استفاده از دستگاه های پیشرفته، توانسته اند شرایط مناسبی را برای طراحی و چاپ پوستر در طرح های متنوع فراهم آورند. فروشگاه دیوار دکور از جمله مراکز فروش پوستر در تهران به شمار می رود که توانسته اند امکان خرید طرح های جذاب و زیبا را با قیمت ارزان فراهم آورند.

خرید پوستر برای منزل

امروزه بیشتر از گذشته افراد متقاضی نصب پوستر در فضای دکوراسیون منزل و یا محیط تجاری و اداری هستند. چرا که تولید کنندگان توانسته اند در ابعاد متفاوت، انواع پوستر دیواری را چاپ و به بازار عرضه نمایند. در نتیجه متناسب با محیطی که در اختیار دارید، می توانید انتخاب مناسبی از پوستر داشته باشید. پوستر طرح طبیعت، پوستر سه بعدی، پوستر طرح انتزاعی، پوستر مشاغل، پوستر ورزشی، پوستر طرح کودک، پوستر شخصیت های هنری، پوستر بناهای تاریخی، پوستر گل و شکوفه و ... از جمله دسته بندی طرح های رایج پوستر به شمار می روند.

هنگام خرید پوستر دیواری ، علاوه بر در نظر گرفتن زیبایی طرح، فاکتور مهم دیگری همچون ویژگی های آن منجمله قابل شستشو بودن، دوام بالا و ماندگاری چاپ در برابر تابش نور خورشید حائز اهمیت می باشد. هم اکنون با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور، دسترسی به طرح های مختلف پوستر خواهید داشت و راحت تر از گذشته می توانید انتخاب و خرید خود را انجام دهید.

    فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 273
نمایش همه
علاقه مندی ها ()