با توجه به گستردگی آپارتمان های کوچک، خرید تخت دو طبقه برای افرادی که دارای بیش از یک فرزند هستند، گزینۀ مناسبی محسوب می گردد. تختخواب دو طبقه از جمله انواع پرکاربرد و پرفروش تختخواب به شمار می رود که اکثر خانواده هایی که در خانه های کوچک زندگی می کنند، تهیه می نمایند. امروزه در بافت شهرنشینی شاهد کاهش متراژ آپارتمان ها هستیم و این مسئله باعث گردیده تا نتوان فضای کافی را برای هر کدام از فرزندان اختصاص دهند. با در اختیار نداشتن دو اتاق مجزا، امکان قراردادن تخت یک نفره مجزا برای هر کدام از آنها وجود ندارد. بنابراین تخت دو طبقه می تواند جایگزین مناسبی برای این دسته از افراد محسوب گردد. بهترین مدل های تخت دو طبقه و تخت دو نفره را می توانید در فروشگاه بهسازان چوب ملاحظه نمائید. این مجموعۀ معتبر متناسب با نیاز بازار توانسته اند سرویس های جدید تخت خواب را در لیست محصولات به مشتریان عرضه نمایند.

مهمترین مشخصه های تخت دو طبقه استاندارد

مدل های پرفروش تخت دو طبقه و تخت دو نفره بزرگسال و نوجوانان را می توانید در بهسازان چوب ملاحظه نمائید. انواع تخت دو طبقه فانتزی و زیبا با جنس چوب و فلز ساخته شده اند که می توانند نظر هر بیننده ای را به خود جلب نمایند. بنابراین متناسب با میزان بودجه، سلیقۀ شخصی و فضای خالی که در اختیار دارید، بهترین تخت دو طبقه را خریداری نمائید. امروزه تنوع سبک طراحی سرویس تخت دو طبقه را می توانید در سطح بازار مشاهده نمائید که توسط برخی از مراکز با تنوع بیشتر عرضه می گردند. متناسب با قد و جثه فرزندان خود می توانید تخت دو طبقه مناسب و استانداردی را خریداری نمائید. استاندارد بودن ارتفاع و ابعاد در کنار مسائل ایمنی موارد مهمی هستند که هنگام خرید تخت دو طبقه بایستی مد نظر قرار دهید. جهت اطلاع از قیمت روز تخت دو طبقه می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نموده و در صورت تمایل به صورت آنلاین با تضمین کیفیت خرید تخت دو نفره را ثبت نمائید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 283
نمایش همه
علاقه مندی ها ()