تصور ما از صندلی راک مشخص است، به عبارتی به گذشته باز می گردد که پدربزرگان و مادربزرگان از آنها استفاده می نمودند. از اسامی دیگر این نوع صندلی می توان به صندلی راکینگ و صندلی گهواره ای اشاره نمود. افراد زیادی طرفدار خرید صندلی راک هستند چون دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در مدل های صندلی دیگر نمی توان مشاهده نمود. به سهولت می توان صندلی راک را در گوشۀ دنجی از خانه قرار داد و بدین وسیله جهت استراحت کردن از آن استفاده نمود. عمدتاً جهت ساخت صندلی راک از متریال با کیفیت همچون چوب استفاده می گردد که البته شکل طراحی این صندلی با گذشت زمان، در مدل های مدرن تر نیز به فروش می رسد. فروشگاه بهسازان چوب به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز بزرگ عرضۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی منزل، مدل های به روز کتابخانه خانگی و  صندلی راک را عرضه می کنند.

خرید صندلی راک مدرن مکانیزم دار

بدین ترتیب متناسب با سلیقۀ شخصی، بهترین صندلی راک را می توانید انتخاب نموده و با قیمت مناسب سفارش دهید. فاکتور مهم و اساسی که زمینۀ خرید صندلی راک بایستی مد نظر قرار دهید، جنس چوب و مدل آن می باشد. با توجه به کاربرد و مدلی که دارد، صندلی راک بایستی از متریال مقاوم و با دوام ساخته شود که کارایی مفید خود را داشته باشد. امروزه در جهانی که کاربرد تکنولوژی های پیشرفته را در سطح زندگی شاهد هستیم، همواره شاهد اختلاع و ساخت ابزارآلات و تجهیزات مدرن برای ارتقاء سلامت جسم و جان انسان هستیم.

با توجه به تولید صندلی راک مدرن و امروزی مکانیزم دار، قیمت صندلی راک بر مبنای مدل و جنس آن تعیین می گردد. در صورت تمایل به خرید مدل های جدید و با کیفیت صندلی راک می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید. چنین مجموعه هایی با امکاناتی که در اختیار دارند، توانسته اند  خرید کتابخانه خانگی ، صندلی راک، آینه کنسول، صندلی راحتی و ... را برای مشتریان فراهم آورند.

 

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 268
نمایش همه
علاقه مندی ها ()