پوستر دیواری پتینه یکی از طرح های پرفروش محصولات دیوارپوش به شمار می رود که می توانید در نمای هر دکوراسیون داخلی از آن استفاده نمائید. فروش پوستر بیش از نسل قدیم محصولات دیوارپوش منجمله کاغذ دیواری مورد استقبال قرار گرفته می شود چون دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد منجمله قابل شستشو بودن و تنوع طرح می باشند. در حال حاضر افراد زیادی خواستار خرید   پوستر دیواری پتینه هستند چون به سبک متفاوت طراحی و چاپ می شوند. اگر علاقه مند به تزئین دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن و در عین حال قدیمی هستید، می توانید از تنوع طرح پوستر دیواری پتینه استفاده نمائید.

خرید پوستر دیواری در طرح های شیک امروزی

پوستر دیواری به عنوان یک پوشش مناسب در نمای دکوراسیون داخلی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود و به عنوان نسل جدید محصولات کاغذ دیواری به شمار می رود ولی دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد می باشند. امروزه با استفاده از دستگاه چاپ پیشرفته توانسته اند موفق به چاپ انواع پوستر دیواری پتینه گردند که برگرفته از طرح های مدرن و یا کلاسیک می باشند. استفادۀ اصولی از پوستر، زیبایی نمای دکوراسیون را دو چندان می نماید. قطعاً فضای متفاوتی را می توانید برای خود فراهم آورید. از گذشته تا کنون افراد زیادی هر چند وقت یکبار خواستار ایجاد تغییرات اساسی و حتی کوچک در یک محیط هستند، تا بدین وسیله بتوانند محیط را از یکنواختی خارج نمایند.

قیمت فروش پوستر دیواری نوع پتینه بر اساس جنس و ابعاد آن تعیین می گردد و بدین ترتیب با مد نظر قرار دادن نوع کاربری که آن محیط دارد، می توانید پوستر دیواری مورد پسند خود را خریداری نمائید. بر خلاف تصور برخی از افراد، امکان نصب پوستر دیواری پتینه مدرن و فانتزی نیز برای شما فراهم می باشد. جهت خرید پوستر دیواری پتینه ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید.

    فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 265
نمایش همه
علاقه مندی ها ()