با توجه به گسترش کاربرد محصولات دیوارپوش در صنعت طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان، کاربرد کاغذ دیواری پتینه در قسمت های مختلف دکوراسیون، می تواند جلوه ای متفاوت به فضای محل زندگی شما ببخشد. چند صد سال از قدمت پیدایش محصولات کاغذ دیواری در سطح جهان می گذرد که رفته رفته تولید کنندگان توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی روز و همچنین به کارگیری ایده های خلاقانه، محصولات جدیدتری را تولید و به بازار عرضه نمایند. فروش کاغذ دیواری پتینه در چنین لیست هایی مشهود می باشد چون افراد زیادی علاقه مند به طراحی دکوراسیون به سبک کلاسیک و سنتی هستند. فروشگاه دیوار دکور با توسعۀ فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود، طرح های متنوعی از کاغذ دیواری سه بعدی پتینه را در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

نکات ارزشمند خرید کاغذ دیواری پتینه

با در نظر گرفتن مطالب مذکور، نصب کاغذ دیواری و حتی پوستر در ابعاد کوچک می تواند فضای متفاوتی را در محیط دکوراسیون منزل و حتی فضای اداری و تجاری بوجود آورد. با توجه به اینکه بیش از پیش از تجهیزات گرافیکی در روند طراحی و چاپ محصولات دیوارپوش بهره گرفته می شود، چاپ کاغذ دیواری پتینه که بر گرفته از یک هنر منحصر به فرد می باشد، می تواند به قدیمی جلوه دادن یک محیط و دکوراسیون کمک کند. بدیهی است که شاهد توسعۀ صنعت طراحی دکوراسیون داخلی باشیم چون از تکنیک های متفاوتی می توان در خلق محیط های جدید و کاملاً جذاب استفاده نمود.

در زمان خرید کاغذ دیواری پتینه، علاوه بر در نظر گرفتن طرح محصول دیوارپوش، بایستی نسبت به کیفیت نوع کاغذ، ضخامت، قابل شستشو بودن و همچنین ثبات رنگ تصاویر چاپ شده در برابر تابش مستقیم نور خورشید اطمینان حاصل نمائید. قطعاً موارد مذکور بر روی قیمت خرید پوستر و کاغذ دیواری پتینه تأثیر می گذارد که می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور از قیمت روز هر متر مکعب آنها مطلع گردید.

     فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 273
نمایش همه
علاقه مندی ها ()