جهت ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی ساختمان، نصب کاغذ دیواری علاوه بر نقاشی ساختمان می تواند گزینۀ مناسبی محسوب گردد. به همین دلیل افراد زیادی خواستار به کارگیری کاغذ دیواری در نمای دکوراسیون منزل هستند. از گذشته تا به امروز ساختمان های مختلفی را می توانید مشاهده نمائید که با استفاده از  کاغذ دیواری تزئین شده اند. با استفاده از این گونه تجهیزات، می توان جلوه ای متفاوت در فضای دکوراسیون داخلی بوجود آورد. خرید کاغذ دیواری را می توانید در طرح های متنوع انجام دهید چون تولید کنندگان توانسته اند این محصول را متناسب با تکنولوژی روز دنیا چاپ و به بازار جهانی عرضه نمایند. در حال حاضر مدل های متنوع و جدید کاغذ دیواری را می توانید با قیمت ارزان تهیه نمائید. جهت بررسی بیشتر و مشاهدۀ مدل های جدید کاغذ دیواری می توانید به فروشگاه دیوار دکور مراجعه نمائید.

خرید کاغذ دیواری با روکش PVC

جهت تولید کاغذ دیواری از متریال با کیفیت بهره گرفته می شود که در حال حاضر توانسته اند موفق به تولید کاغذ دیواری با روکش پی وی سی شوند. بدین ترتیب این دسته از محصولات دیوارپوش از دوام بیشتری بخوردار هستند و امکان نظافت لایۀ خارجی کاغذ دیواری برای افراد کار راحتی می باشد. امروزه تولید کنندگان توانسته اند موفق به تولید کاغذ دیواری با جنس های متفاوت گردند که هر کدام از آنها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند که البته از نظر جلوۀ ظاهری نیز می توانند تفاوت های قابل توجهی نسبت به یکدیگر داشته باشند.

بدین ترتیب امکان خرید کاغذ دیواری ارزان و گران قیمت متناسب با سلیقۀ شخصی شما فراهم می باشد. بنابراین متناسب با طراحی دکوراسیون داخلی و چیدمان وسایل، می توانید بهترین طرح کاغذ دیواری را انتخاب نموده و با قیمت مناسب خریداری نمائید. جهت تهیه و  خرید پوستر دیواری  و  کاغذ دیواری می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید.

    فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 271
نمایش همه
علاقه مندی ها ()