با توجه به اینکه عموم افراد خواستار مطالعه هستند، قطعاً در هر خانه ای می توانید شاهد حجم قابل توجهی کتاب درسی، آموزشی و یا رمان باشید. در همین راستا شاهد تولید کتابخانه در طرح و متریال متفاوت هستیم که با گذشت زمان، بر تنوع این محصول افزوده اند. فروش کتابخانه خانگی چوبی متناسب با سلایق مختلف، در طرح های متنوع صورت می پذیرد و بدین ترتیب افرادی که قصد نظم بخشیدن به فضای دکوراسیون داخلی منزل دارند، می توانند از مزایای کتابخانه خانگی استفاده نمایند. فروشگاه بهسازان چوب سال های متوالی است که توانسته اند در زمینۀ طراحی، تولید و فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی خانگی، موفق به فروش کتابخانه چوبی در مدل های مدرن و کلاسیک شوند.

سفارش اینترنتی کتابخانه خانگی

بدیهی است، قرار دادن کتاب در کتابخانه، بیش از اینکه داخل کارتن و یا میز باشد، نظر بینندگان را به خود جلب می کند. مهم نیست که شما در یک ساختمان مجلل زندگی می کنید، بلکه در یک محیط کوچک، می توانید از مزایای کتابخانه چوبی برای نظم بخشیدن و چیدمان کتاب ها و مجلات استفاده نمائید. متناسب با نمای دکوراسیون داخلی منزل، به سهولت می توانید کتابخانه خانگی مدرن خریداری نمائید. کتابخانه با توجه به اینکه جنبۀ کاربردی دارد، گزینۀ مناسبی برای طراحی دکوراسیون داخلی است و می تواند عنصر مناسبی برای جلوه بخشیدن به فضا باشد.

قیمت  کتابخانه چوبی بر پایۀ عوامل متعددی تعیین می گردد که می توان به جنس، ابعاد و طرح آن اشاره نمود. با این تفاسیر، با توجه به طراحی دکوراسیون داخلی منزل، می توانید بهترین کتابخانه خانگی را خریداری نمائید. بدیهی است هنگام خرید کتابخانه، متناسب با حجم کتاب هایی که در اختیار دارید و فضای خالی در دکوراسیون منزل می توانید محصول با کیفیتی را خریداری نمائید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب، دسترسی بهتری به تمامی کتابخانه های چوبی خواهید داشت.

 

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 168
نمایش همه
علاقه مندی ها ()