صنعت طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان نسبت به گذشته تغییرات چشمگیری نموده است چون پیشرفت تکنولوژی شرایطی را برای طراحی و چاپ پوستر فراهم می نماید. پس از ساختمان سازی، این طراحی دکوراسیون داخلی است که می تواند پس از طراحی نما، ارزش و بهای یک ساختمان را دو چندان نماید. اگر به دنبال ایجاد تغییرات اساسی در فضای دکوراسیون سالن پذیرایی هستید، می توانید با خرید  پوستر  سه بعدی این نیاز را محقق سازید. امروزه خیلی از افراد نصب پوستر را جایگزین کاغذ دیواری ساده و یا نقاشی ساختمان نموده اند. بدین ترتیب تغییرات چشمگیر و جذابی را می توان با استفاده از تصاویر پوسترهای دیواری بوجود آورد.

خرید پوستر سه بعدی برای اتاق نشیمن

فروشگاه دیوار دکور به عنوان یکی از باسابقه ترین مراکز در حوزۀ فروش محصولات دیوارپوش در بازار به شمار می روند که توانسته اند با نیازسنجی بازار، موفق به عرضۀ انواع پوستر در طرح های دو بعدی و سه بعدی گردند. پوستر دیواری دارای برچسب مخصوصی است که امکان نصب آن را بر روی سطوح دیوار فراهم می آورد. امروزه شاهد خلاقیت در طراحی پوستر هستیم چون از نرم افزارهای گرافیکی و دستگاه های چاپ پیشرفته بهره گرفته می شود. بنابراین تولید کنندگان توانسته اند به سهولت امکان تبدیل عکس به پوستر را در ابعاد متفاوت فراهم آورند. بدیهی است متناسب با سلیقۀ شخصی می توانید از مراکز فروش پوستر دیواری، بهترین پوستر ضد آب و با دوام را خریداری نمائید.

با خلاقیت توانسته اند با تلفیق المان های مختلف در طراحی گرافیکی، طرح های متنوعی از پوستر دیواری سه بعدی را چاپ و در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند. بنابراین اگر در پی انتخاب و خرید کاغذ دیواری مدرن و یا کلاسیک در طرح های زیبا و مجلل هستید، می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید و به صورت آنلاین سفارش دهید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 280
نمایش همه
علاقه مندی ها ()