امروزه تولید کنندگان محصولات دیوارپوش توانسته اند با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی پیشرفته و دستگاه های چاپ با کیفیت موفق به طراحی پوستر دیواری چهره با چاپ با کیفیت گردند. بدین ترتیب افرادی که علاقه مند به شخصیت های معروف سینما، تلویزیون، تاریخی و مشهور هستند، می توانند متناسب با سلیقۀ شخصی اقدام به خرید پوستر دیواری چهره نمایند. بدین ترتیب جهت تزئین نمای دکوراسیون منزل و یا محیط های اداری از تنوع تصاویر پوستر دیواری چهره  بهره مند گردید. در صورت تمایل به مشاهدۀ طرح های جدید پوستر دیواری می توانید به فروشگاه دیوار دکور مراجعه نموده و از میان محصولات موجود، مناسب ترین طرح مورد پسند خود را خریداری نمائید.

خرید پوستر دیواری چهره برای محیط کار

از نظر جنس و طرح تفاوت جزئی میان کاغذ دیواری و پوستر وجود دارد که باعث گردیده افراد بیشتری تمایل به خرید پوستر دیواری سه بعدی داشته باشند. اگر از یکنواختی اتاق شخصی خود خسته شده اید، نصب پوستر دیواری چهره در ابعاد کوچک نیز می تواند به زیبایی دکوراسیون داخلی کمک کند. بدین ترتیب متناسب با نوع کاربری که از فضای دکوراسیون می شود، می توان طرح مناسبی از محصولات دیوارپوش را انتخاب و با قیمت مناسب خریداری نمود.

در حال حاضر از پوسترهای دیواری چاپی بیشتر استقبال می شود چون از دوام بیشتر برخودار است. جهت تزئین بخشی از نمای دیوار اتاق نشیمن می توانید برای نصب پوستر دیواری چهره استفاده نمائید. این تصویر می تواند متعلق به شخصیت های هنری، تاریخی، سیاسی، ورزشی و حتی تصاویر شخصی خودتان باشد. ضمن آنکه برخی از مشاغل همچون آرایشگر مردانه و زنانه نیز می توانند با خرید پوستر دیواری چهره، جلوه ای متفاوت به محیط بخشیده و فضای زیبا و دلنشینی را برای حضور مشتریان فراهم آورند. جهت اطلاع از قیمت خرید پوستر دیواری پتینه و پوستر دیواری چهره می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 223
نمایش همه
علاقه مندی ها ()