پوستر وسیلۀ مناسبی است که می توان جهت تزئین قسمت های مختلف دکوراسیون از آن استفاده نمود. جنس پوستر نسبت به کاغذ دیواری مقاوم تر است و می توان آن را جایگزین تابلو در طراحی دکوراسیون داخلی به کار برد. در واقع برخی از تصاویر پوستر دیواری به نحوی است که به تنهایی زیبایی خاصی به فضای دکوراسیون می بخشد. بدین ترتیب نیاز به قرار دادن تابلو بر روی دیوار نخواهید داشت.

فروش پوستر در طرح، رنگبندی و جنس متفاوت صورت می پذیرد. در نتیجه با مراجعه به مراکز فروش پوستر دیواری، به سهولت می توانید اقدام به خرید پوستر ارزان و یا گران قیمت نمائید. با توجه به اینکه شاهد پیشرفت تکنولوژی در صنعت چاپ بر روی کاغذ هستیم، نسبت به گذشته تکنیک های طراحی و چاپ کاغذ دیواری تغییر یافته است که نتیجۀ این اتفاق، فروش پوستر سه بعدی در بازار می باشد.

قیمت پوستر ساده و سه بعدی

فروشگاه دیوار دکور در فهرست محصولات دیوارپوش، انواع پوستر ساده و سه بعدی را در طرح های متنوع در دسترس انتخاب مشتریان قرار داده اند. بدین ترتیب متناس با فضای دکوراسیون منزل و محیط های اداری و تجاری می توانید طرح مناسبی از پوستر را انتخاب نمائید. فاکتور مهمی که می بایست هنگام خرید پوستر دیواری پتینه و سایر مدل ها در ملاک و انتخاب خود در نظر بگیرید، ضد آب بودن و دوام بالای آن می باشد. در این صورت برای مدت زمان طولانی می توانید از زیبایی آن برای جلوه دادن فضای دکوراسیون استفاده نمائید.

بدین ترتیب متناسب با فضای دکوراسیون، می توانید از طرح های متنوع پوستر استفاده نمائید. محصولات پوستر دیواری را می توانید در ابعاد متفاوت در فضای دکوراسیون به کارگیرید. بدین وسیله با طراحی اصولی می توانید تغییرات قابل توجهی در فضای دکوراسیون سالن پذیرایی و دیگر قسمت های منزل بوجود آورید. جهت مشاهدۀ طرح های متنوع آلبوم پوستر دیواری می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید.

     فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 251
نمایش همه
علاقه مندی ها ()