یکی از وسایل کاربردی که در طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گرفته می شود، کاغذ دیواری است. بهتر است پیش از اینکه اقدام به خرید کاغذ دیواری نمائید، آشنایی اولیه نسبت به ویژگی های این محصول پیدا کنید. بدین ترتیب راحت تر می توانید متناسب با محیط های مختلف، محصول دیوارپوش مورد پسند خود را تهیه نمائید. پارامترهای متعددی در خصوص انتخاب کاغذ دیواری وجود دارد که در ادامۀ پست با جزئیات بیشتر بدان می پردازیم. امروزه صنعت طراحی و چاپ کاغذ دیواری نسبت به گذشته تغییر یافته است. بنابراین شاهد تولید محصولات متنوع در این حوزه می باشیم. فروشگاه دیوار دکور در لیست محصولات خود، توانسته اند طرح های متنوع و جذاب از کاغذ دیواری و پوستر را عرضه نمایند.

خرید کاغذ دیواری با روکش ضد آب

دوام و کیفیت از فاکتورهای مهم در تولید محصولات دیوارپوش به شمار می رود. در حال حاضر فروش کاغذ دیواری در دسته بندی های متفاوت منجمله کاغذ دیواری پارچه ایف کاغذ دیواری نقش برجسته و کاغذ دیواری با روکش وینیل صورت می پذیرد. بدین ترتیب متناسب با فضای دکوراسیون داخلی منزل می توانید طرح های متنوعی از کاغذ دیواری را تهیه نمائید. از مواد طبیعی برای ساخت کاغذ دیواری پارچه ای استفاده می شود که دارای بافت خاصی است. نصب کاغذ دیواری پارچه ای، جلوه ای خاص به نمای دکوراسیون داخلی منزل می بخشد.

کاغذ دیواری نقش برجسته مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته می شود. این محصول دیوارپوش، جلوه ای خاص به دکوراسیون می بخشد و بدین ترتیب می توانید فضای متفاوت در محیط منزل بوجود آورید. قیمت  خرید پوستر  و کاغذ دیواری بر اساس جنس و ابعاد آن تعیین می گردد. بدین ترتیب متناسب با بودجه ای که برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل و یا محیط های تجاری و اداری در نظر گرفته اید می توانید، از طریق فروشگاه اینترنتی دیوار دکور اقدام به خرید کاغذ دیواری ارزان با قابلیت شستشو و با دوام نمائید.

     فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: خیابان شریعتی تقاطع خیابان میرداماد پ4 واحد 4

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 200
نمایش همه
علاقه مندی ها ()