در این مقاله شما را با مشخصه های پوستر دیواری پتینه آشنا می سازیم و اینکه بیشترین در محیط چه سبک از طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گرفته می شود. پتینه نوعی هنر نقاشی است که دارای معنا و مفهوم خاصی است و بدین ترتیب می توان متناسب با محیط های مختلف از این تکنیک استفاده نمود. در دهۀ اخیر بسیاری از افراد تمایل خود را به خرید پوستر دیواری پتینه نشان می دهند. بنابراین متناسب با نوع کاربری که محیط های مختلف می توانند داشته باشند، می توان از طرح های متنوع پوستر دیواری پتینه استفاده نمود. با مراجعه به فروشگاه دیوار دکور، می توانید طرح های متنوع تری از  پوستر دیواری پتینه  را ملاحظه نمائید. بدین ترتیب راحت تر می توانید از میان آلبوم های پوستر دیواری، محصول دیوارپوش مورد پسند خود را تهیه نمائید.

خرید پوستر دیواری پتینه با دوام

هدف از خلق و پدید آوردن هنر پتینه، کهنه انگاری یک کالا و یا محیط می باشد. به عبارتی متناسب با محیط های مختلف که ممکن است کاربری حرفه ای داشته باشد، با نصب پوستر دیواری پتینه کلاسیک می توانید مکان قدیمی را طراحی نمائید. بدین ترتیب متناسب با سلیقۀ شخصی می توانید تغییرات چشمگیری را با نصب پوسترهای پتینه بوجود آورید. از ویژگی های پوستر دیواری پتینه می توان به داشتن استحکام در برابر پارگی و خراشیدگی، عایق بودن در برابر رطوبت و ثبات رنگ چاپ اشاره نمود. با مراجعه به بازار، امکان خرید پوستر با قیمت ارزان و گران در طرح های متنوع برای شما فراهم می باشد.

متناسب با محیط دکوراسیون داخلی منزل می توانید اقدام به خرید پوستر دیواری پتینه مدرن و کلاسیک نمائید. با انتخاب پوستر دیواری مناسب، جلوه ای خاص و جذاب در آن محیط بوجود می آورید. جهت بررسی بیشتر و مشاهدۀ طرح های متنوع پوستر دیواری پتینه می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید.

 

    فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: خیابان شریعتی تقاطع خیابان میرداماد پ4 واحد 4

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 226
نمایش همه
علاقه مندی ها ()