تجهیزات متعددی در طراحی دکوراسیون داخلی منزل مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بدین ترتیب متناسب با فضای دکوراسیون منزل، از طرح های متنوع میز و آینه کنسول بهره مند گردید. به سبک های متفاوتی می توانید منزل خود را تزئین نمائید و از اجزای مختلفی در نمای داخلی دکوراسیون داخلی استفاده نموده و تغییرات چشمگیری بوجود آورید. دلایل خاصی در به کارگیری و خرید آینه کنسول وجود ندارد چون بسیاری از افراد تنها به دلیل زیبایی بصری فوق العاده ای که دارند، این انتخاب را دارند. فروشگاه بهسازان چوب متناسب با نوع فعالیتی که دارند، توانسته اند در لیست محصولات خانگی موفق به عرضۀ تخت دو طبقه و انواع میز و آینه کنسول در طرح های ساده و نقش برجسته گردند.

معرفی طرح های متنوع آینه کنسول

این چنین می توانید متناسب با فضای دکوراسیون منزل، از مزایای میز کنسول برای قرار دادن وسایل ارزشمند استفاده نمائید. این در حالی است که آینه کنسول بیشتر جنبۀ تزئینی دارد و افراد جهت تزئین دکوراسیون سالن پذیرایی، اتاق میهمان و راهرو می توانند از آنها استفاده نمایند. در حال حاضر طرح های متنوعی از این محصول دکوراتیو را می توانید در سطح بازار، با قیمت مناسب خریداری نمائید. این چنین متناسب با سلیقۀ شخصی و فضای خالی که در اختیار دارید، می توانید بهترین طرح میز و آینه کنسول را انتخاب نمائید.

از دسته بندی های اصلی طراحی این محصول می توان به آینه کنسول مدرن و کلاسیک اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با فضایی که در اختیار دارید، به سهولت می توانید اقدام به خرید آینه کنسول شیک ساده و مجلل با قیمت ارزان نمائید. با توجه به مطالب مذکور، امکان خرید آینه کنسول در طرح های متنوع برای عموم اقشار جامعه با کسب درآمد اندک و زیاد فراهم می باشد. این چنین می توانید به سبک متفاوت، نمای دکوراسیون منزل خود را تزئین نمائید. جهت بررسی بیشتر و سفارش آنلاین خرید تخت دو طبقه و آینه کنسول می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 209
نمایش همه
علاقه مندی ها ()