در این مقالۀ کوتاه قصد داریم تا شما را بیشتر با ویژگی و ابعاد تخت آشنا سازیم. بدین وسیله متناسب با نیازی که دارید، می توانید به سهولت نسبت به خرید تخت استاندارد اقدام نمائید. ابعاد استاندارد تخت خواب در اکثر کشورها به شکل زیر است:

  1. ابعاد تخت تک نفره (Single bed): 90 سانتیمتر عرض و 190 سانتیمتر طول
  2. ابعاد تخت دو نفره (Double bed): 135 سانتیمتر عرض و 190 سانتیمتر طول
  3. ابعاد تخت ملکه (Queen bed): 150 سانتیمتر عرض و 200 سانتیمتر طول
  4. ابعاد تخت پادشاهی (King bed): 180 سانتیمتر عرض و 200 سانتیمتر طول

لطفا توجه داشته باشید که این ابعاد ممکن است در برخی کشورها متفاوت در نظر گرفته شوند، بنابراین قبل از خرید کفی تخت خواب و تخت خواب، بهتر است ابعاد دقیق را از فروشنده یا تولید کننده محصول منجمله فروشگاه بهسازان چوب بپرسید.

پارامترهای کلیدی در خرید تخت

خرید تخت یک تصمیم مهم است و برای انتخاب بهترین گزینه برای شما، باید به پارامترهای کلیدی زیر توجه کنید:

  • اندازه: یکی از پارامترهای اساسی در خرید تخت خواب، محسوب می شود. آیا به دنبال تخت یک نفره یا دو نفره هستید؟ اگر فضای کافی دارید، تخت دو نفره یا حتی بزرگتر را در نظر بگیرید تا به راحتی در آن جا بخوابید. اندازه تخت خواب باید با فضای اتاق شما سازگار باشد.
  • جنس: جنس تخت نیز بسیار مهم است. تخت‌های چوبی، فلزی یا پارچه‌ای هر کدام ویژگی‌ها و مزایای خود را دارند. برای مثال، تخت‌های چوبی دارای ظاهر گرم و سنتی هستند، در حالی که تخت‌های فلزی معمولاً ظاهر مدرن‌تر و سبک‌تری دارند.
  • راحتی: تخت باید برای شما راحت باشد. حتماً قبل از خرید تخت خواب، آن را آزمایش کنید و اطمینان حاصل کنید که روی آن به راحتی می‌توانید بخوابید.

با رعایت این پارامترها، می‌توانید تخت خواب مناسب و بهینه را از طریق فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب با قیمت ارزان خریداری نمائید.

با توجه به اینکه بسیاری از افراد خواستار استفاده از تخت خواب هستند، در این پست تلاش داریم تا شما را با جزئیات بیشتر نسبت به مشخصه های تخت خواب استاندارد آشنا سازیم، که عبارتند از :

  • اندازه تخت خواب: اندازه تخت خواب باید با ابعاد اتاق خواب شما مطابقت داشته باشد تا جای کافی برای حرکت در اتاق باقی بماند.
  • کیفیت مواد: مواد ساخت تخت می‌توانند از چوب، فلز یا پلاستیک باشند. مطمئن شوید که مواد استفاده شده با کیفیت و مقاوم هستند.
  • طراحی و سبک: انتخاب طرح و سبک تخت خوابی که به دکوراسیون اتاق خواب شما می‌خورد، مهم است.
  • راحتی و پشتیبانی: تخت باید به اندازه کافی راحت و پشتیبانی‌دهنده برای خواب شما باشد.
  • قابلیت تنظیم: در صورت نیاز به تنظیم ارتفاع یا زاویه تخت خواب، این قابلیت را در نظر بگیرید.
  • قیمت: قیمت تخت نیز یک نکته مهم است. مقایسه قیمت‌ها و انواع مختلف تخت خواب‌ها را در نظر بگیرید.

انواع طرح تخت خواب

فروشگاه بهسازان چوب در لیست محصولات خانگی، توانسته اند موفق به فروش تخت در ابعاد و طرح متفاوت گردند. بدین وسیله متناسب با فضای موجود، می توانند تخت خواب مورد پسند خود را خریداری نمایند. در ادامۀ پست با برخی از طرح‌های پرفروش تخت آشنا خواهیم شد:

  • طرح مدرن با رنگ‌های زنده: تخت خواب‌ مدرن با رنگ‌های جذاب مانند آبی دریایی، زرد نارنجی یا سبز زیتونی، طراحی شده‌اند. این طرح‌ها به دلیل رنگ‌های جذاب و زنده، اتاق خواب را زنده و پرانرژی می‌کنند.
  • طرح چوبی با جزئیات ساده: تختی که دارای جزئیات چوبی ساده و طراحی مینیمال، برای افرادی که به دنبال ظاهری ساده و زیبا هستند، مناسب هستند. این طرح‌ها با استفاده از چوب با کیفیت و جزئیات ساده، ظاهری زیبا و دلپذیر به اتاق خواب می‌دهند.
  • طرح کلاسیک با جزئیات چوب تزئینی: تخت هایی با جزئیات چوب تزئینی مانند شکل‌های منحصر به فرد یا حکاکی‌های دقیق، برای افرادی که به دنبال یک طرح کلاسیک و شکوهمند هستند، مناسب هستند.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126


ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 168
نمایش همه
علاقه مندی ها ()