تخت دو طبقه از دیگر انواع تخت موجود در بازار محسوب می گردد که خانواده های مختلف می توانند متناسب با وضعیت اقتصادی و در عین حال فضای موجود در منزل، نسبت به خرید تخت دو طبقه اقدام کنند. در واقع افرادی که با مشکل کمبود جا برای اختصاص دادن تاق خواب مجزا برای هر کدام از فرزندان خود دارند، خرید تخت دو طبقه می تواند گزینه مناسبی محسوب گردد. فروشگاه بهسازان چوب یکی از مراکز فروش تجهیزات خانگی، در لیست محصولات خود انواع تخت خواب منجمله تخت دو طبقه چوبی و فلزی را در طرح های متنوع به فروش می رسانند.

پارامترهای مهم در خرید تخت دو طبقه

هنگام خرید تخت دو طبقه، باید به نکات زیر توجه کنید تا بهترین انتخاب خود را داشته باشید:

  • ابعاد و اندازه: ابتدا فضای موجود در اتاق یا فضایی که می‌ خواهید تخت دو طبقه را قرار دهید را اندازه‌گیری کنید. حتماً ابعاد تخت دو طبقه با ابعاد فضای موجود بایستی همخوانی داشته باشد.
  • متریال ساخت: پیش از خرید تخت دو طبقه باید مطمئن شوید که از مواد با کیفیت برای ساخت آن استفاده شده باشد و دارای مقاومت و پایداری بالا باشد. عمدتاً از مواد چوبی مانند نوار چوب یا فلزات مقاوم استفاده می گردد که البته برخی از مدل های تخت دو طبقه فلزی هستند که جنس فلز حائز اهمیت است.
  • سلامت و ایمنی: اطمینان حاصل کنید که تخت دو طبقه دارای استانداردهای ایمنی لازم برای استفاده از آن است. بررسی کنید که زیر تخت دو طبقه دارای پشتیبانی مناسب و قوی باشد. در واقع داشتن نردبان ایمن برای دسترسی پیدا کردن به تخت بالا یک فاکتور مهم محسوب می گردد.

با رعایت موارد فوق، با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب می ‌توانید تخت دو طبقه مناسب و با کیفیت را برای فرزندان خود انتخاب کنید. البته لازم به ذکر است که برخی از مراکز نیز برای بهره گیری از فضای موجود در اقامتگاه ها، خوابگاه ها و ... نیازمند به خرید تخت دو نفره و تخت دو طبقه چوبی و یا فلزی هستند.

 

افراد زیادی به دنبال انتخاب تخت دو طبقه هستند چون افراد پر جمعیت برای بهره گیری از فضای اتاق خواب، می توانند از قابلیت این محصول بهره مند گردند. انتخاب یک تخت دو طبقه با طراحی و استایل مناسب به دکوراسیون شما کمک می کند که فضای شخصی تری داشته باشید. بررسی کنید که آیا رنگ، شکل و جزئیات ظاهری تخت با سلیقه شما همخوانی داشته باشد. فروشگاه بهسازان چوب بر حسب نیاز بازار، توانسته اند، طرح های متنوعی از تخت دو طبقه را در دسترس انتخاب عموم مشتریان قرار دهند.

انواع طرح تخت دو طبقه

تخت ‌های دو طبقه در انواع مختلف مدل و سایز تولید می‌ شوند تا به نیازهای مختلف کاربران پاسخ دهند. برخی از مدل‌ و سایزهای تخت دو طبقه عبارتند از:

  • تخت دو طبقه استاندارد: این مدل تخت دو طبقه ابعاد استاندارد دارد و برای اتاق ‌های کوچک و متوسط مناسب است.
  • تخت دو طبقه با کشو‌های ذخیره‌ سازی: برخی از تخت‌ های دو طبقه دارای کشوهای ذخیره‌ سازی زیر تخت هستند که امکان نگهداری انواع لوازم و البسه شخصی را برای افراد فراهم می ‌کند.
  • تخت دو طبقه با طراحی خاص و منحصر به فرد: برخی از انواع تخت‌ دو طبقه با طراحی‌ های خلاقانه و منحصر به فرد در بازار موجود هستند که به دکوراسیون اتاق شما جذابیت خاص می ‌بخشند.
  • تخت دو طبقه برای فضاهای کوچک: برای فضاهای کوچک، تخت‌ دو طبقه با ابعاد کوچک تر و طراحی جمع و جور موجود است.

با توجه به نیاز خود و ابعاد فضای موجود در اتاق خواب، می ‌توانید از بین انواع مدل‌ و سایزهای مختلف تخت دو طبقه، انتخاب مناسب برای خود را داشته باشید. جهت بررسی بیشتر، مشاهده مدل های مدرن تخت دو طبقه و خرید آنلاین سرویس خواب می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه کنید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 222
نمایش همه
علاقه مندی ها ()